مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام خبرداد
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام با اشاره به گشت‌زنی و رسیدگی به تخلفات صنفی در بازار ماه رمضان گفت: در این گشت‌زنی‌ها جزای نقدی چند مورد از تخلفات مکشوفه در محل کسب با استفاده از دستگاه کارت‌خوان سیار از متخلفان اخذ شد
کد خبر: ۴۹۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱ 19 June 2015

نعمت‌الله بیرانوندی  از بسیج دستگاه‌های نظارتی و همراهی مقامات استانی در گشت مشترک تعزیرات حکومتی ایلام خبر داد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: در آستانه حلول ماه مبارک رمضان گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان ایلام ویژه این ماه با هدف نظارت و کنترل وضعیت بازار در سطح شهر ایلام برگزار شد.

وی ادامه داد: در این گشت که با بسیج دستگاه‌های نظارتی مرتبط با تعزیرات حکومتی ذیصلاح در امر نظارت بر بازار انجام ‌شد، به‌عنوان اولین اقدام نظارتی میدانی و با توجه به حساسیت نان در ماه ضیافت‌الله، نانوایی‌های شهر ایلام مورد بازرسی و نظارت قرار گرفتند.

این مسئول اضافه کرد: در این گشت‌زنی افزون بر مدیران ارشد اداره کل تعزیرات حکومتی ایلام دو تن از رؤسای شعب سیار اداره کل نیز حضور داشتند.

بیرانوندی تصریح کرد: در این گشت‌زنی‌ها با چند مورد تخلفات مکشوفه در محل برخورد قضائی صورت گرفت و رای مقتضی صادر و مبلغ جریمه و جزای نقدی نیز فی‌المجلس در محل کسب با استفاده از دستگاه کارت‌خوان سیار از متخلف اخذ و هم آنجا اجرای حکم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: در کنار بازرسان دستگاه‌های نظارتی حاضر در گشت مشترک چند تن از مقامات و مسئولان استانی از جمله معاونت توسعه منابع انسانی استاندار ایلام، معاونت بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل غله استان، کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان و ... حضور داشتند.

وی ادامه داد: در جریان این گشت مدیرکل و رؤسای شعب سیار تعزیرات استان در زمینه نظارت و کنترل وضعیت بازار در ماه مبارک رمضان به واحدهای صنفی هشدار دادند که بازار در این ماه تحت نظارت تعزیرات استان بوده و گشت‌های مشترک خواهند داشت و احکام صادره، رسیدگی و برخورد قاطع و در مکان به اجرا در خواهد آمد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار