تابناک / مسئولان ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان های استان بوشهر بعلاوه معاونین و مسئولان ستاد مرکزی استان بوشهر در نامه ای به رییس جمهور مخالفت قاطع خود با گزینه اصولگراها برای استانداری بوشهر اعلام کردند. در بخش هایی از این نامه آمده است :خدای را شاکریم که ملت فهیم و تحول خواه ایران اسلامی بار دیگر با خلق حماسه ای ...
کد خبر: ۵۰۱۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹ 29 September 2017
تابناک / مسئولان ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان های استان بوشهر بعلاوه معاونین و مسئولان ستاد مرکزی استان بوشهر در نامه ای به رییس جمهور مخالفت قاطع خود با گزینه اصولگراها برای استانداری بوشهر اعلام کردند. در بخش هایی از این نامه آمده است :خدای را شاکریم که ملت فهیم و تحول خواه ایران اسلامی بار دیگر با خلق حماسه ای ...

مسئولان ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان های استان بوشهر بعلاوه معاونین و مسئولان ستاد مرکزی استان بوشهر در نامه ای به رییس جمهور مخالفت قاطع خود با گزینه اصولگراها برای استانداری بوشهر اعلام کردند. در بخش هایی از این نامه آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم
« … وَ أَوفُوا بِالعَهدِ إنَّ العَهدَ كانَ مَسئُولـاً » (سوره‌ مباركه‌ إسراء آیه 34)
جناب حجه الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی ( دامه توفیقات)
ریاست محترم جمهوری
با سلام و تقدیم احترام
خدای را شاکریم که ملت فهیم و تحول خواه ایران اسلامی بار دیگر با خلق حماسه ای سترگ به مشی اصلاح و اعتدال آری گفت تا شاهد بکارگیری توامان تدبیر و تعقل در راستای دمیدن روح امید در کالبد جامعه باشد. و بار دیگر با آرا قاطع خود به شایستگی سبب ساز حضور مجدد جنابعالی بر مسند ریاست جمهوری گردید.حال با عنایت به حق قانونی دولت خدمتگذاردر عزل و نصب سطوح مختلف مدیریتی در دستگاه های اجرایی مطابق قانون اساسی و اصل تفکیک قوا، از جمله استانداران در سطح کشور، به استحضار می رساند، سنت حسنه دولت در ادوار مختلف مبنی بر گرفتن نظر مشورتی مراجع مختلف اجتماعی، سیاسی و مذهبی در برخی عزل و نصب ها از جمله استانداران، اکنون که نظر دولت محترم بر انتقال استاندار سابق بوشهر در مقام استانداری استان گیلان و انتصاب استاندار جدید در استان بوشهر قرار گرفته است، مراجع اجتماعی پیش گفته از جمله نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، ستاد انتخاباتی دولت دوازدهم و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان بوشهر هر یک فهرست جداگانه ای از گزینه های مورد نظر خود را تقدیم دولت نموده اند. لاکن مطابق برخی اطلاعات واصله از جمیع گزینه های ارسالی از گروه های مرجع یکی از گزینه های نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی به نام جناب آقای سید شریف حسینی از استان خوزستان توجه دولت را به خود جلب نموده است، که به دلائل زیر ستاد انتخاباتی جنابعالی در انتخابات نود و شش در استان بوشهر مخالفت قاطع خود را با این انسان شریف اعلام می دارد.

اولا، نداشتن سابقه اجرایی در حد لااقل معاونت استانداری یکی از این دلایل است. بوشهر که نباید محل آزمون و خطا برای شناخت استانداران شود. تجارب نمایندگی مجلس و مشاور وزیر نفت نمی تواند سوابق اجرایی موثر و بالا در سطح رییس جمهور یک استان باشد.

ثانیا،عقبه و حامیان سید شریف حسینی عامل دیگر نگرانی های حامیان دولت است. از باز کردن جزییات این بند به دلایلی خودداری می گردد.
جناب آقای دکتر روحانی، ستاد های جنابعالی مطابق آیه شریفه صدرالذکر، به عهدی که با جنابعالی و مردم بسته اند وفادارند و انتظار به حق مردم از حضرتعالی نیز وفای متقابل است. عدم اعتنا به رأی و نظر ستادها که انعکاس دهنده ی رأی و نظر مردم می باشد کمال کم لطفی ست. ما بر این باوریم و به این امید در ستادهای جنابعالی در سطح استان فعالیت نمودیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی به یاری حق به انقلاب عدالت گستر عصر، مهدی موعود(عج) متصل خواهد شد. بی اعتنایی به نظر ستادها ممکن است این شائبه را در افکار عمومی بوجود آورد که آقای روحانی چون دیگر نیازی به ستادها ندارد وقعی هم به نظر آنان نمی گذارد. و این بدترین بدعت در سنت انتخابات و فعالیت رایگان و بدون چشمداشت در عرصه انتخابات های پیش رو می باشد. شاید نسل تشکیل دهنده ی شاکله ستاد به علت حضور و درک میدانی انقلاب چنین نیندیشد. لاکن متقاعد کردن نسل جوان که انصافا موتور محرکه اصلی ستاد ها در سطح کشور می باشند کار آسانی نیست.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار