دبیر هیئت کشتی قم گفت: فرنگی کاران قم در رده سنی امید آبان ماه امسال عازم مسابقات جهانی لهستان می‌شوند.
کد خبر: ۵۰۲۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۰ 04 October 2017
به گزارش تابناک قم، احمد رضایی اظهار داشت: تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی امید ایران به زودی آغاز می‌شود و این تیم که ۲ کشتی گیر قمی را در اردوی خود می‌بیند خود را برای حضور در مسابقات جهانی لهستان آماده خواهد کرد.

وی افزود: اردوی آماده سازی و انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی امید از روز ۱۵ مهرماه و در خانه کشتی شماره یک تهران صورت خواهد گرفت و حضور دو فرنگی کار قم در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی امید ایران سبب مباهات کشتی قم است و امیدواریم هر ۲ کشتی گیر بتوانند جواز نهایی اعزام به لهستان را کسب کنند.

دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی امید روزهای ۱۵ تا ۲۷ مهرماه در محل خانه کشتی شماره یک تهران با حضور مهدی ابراهیمی و علی اکبر حیدری دو ورزشکار قمی  برگزار می‌شود البته ابراهیمی و حیدری در وزن خود تنها نیستند و رقبایی دارند.

رضایی بیان داشت: در وزن ۸۰ کیلوگرم مهدی ابراهیمی به عنوان یکی از سه نفری است که در این وزن به این اردو فراخوانده شده و علی اکبر حیدری در وزن ۹۸ کیلوگرم دیگر فرنگی کار قمی است که در این مرحله از اردو در سایر اردو نشینان پیگیری خواهد کرد.

وی عنوان کرد: رقابت‌های جهانی کشتی در رده سنی امید روزهای ۳۰ آبان تا ۵ آذرماه در شهر بیدگشت کشور لهستان برگزار می‌شود و مهدی ابراهیمی در شرایطی در ترکیب تیم ملی قرار گرفته که چندی پیش در بازی‌های داخل سالن آسیا در عشق آباد ترکمنستان موفق شد مقام قهرمانی و مدال طلای این مسابقات را کسب کند.

دبیر هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: ابراهیمی و حیدری برای کسب موفقیت در راهیابی به ترکیب نهایی تیم ملی شانس زیادی دارند و هر ۲ کشتی گیر در صورت قرار گرفتن در این فهرست در مسابقات جهانی هم شانس زیادی خواهند داشت به طوری که این ۲ کشتی گیر در عین جوانی، تجربیات برون مرزی ارزشمندی کسب کرده‌اند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار