دردهمین همایش جبهه فرهنگی شهرستان میبد که با حضور امام جمعه میبد و جمعی ازمسئولین در شهیدیه برگزار شد ؛مستند ازتبارابراهیم رونمایی شد .
کد خبر: ۵۰۳۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۹ 04 October 2017

به گزارش «تابناک یزد»نویسنده و کارگردان این  اثر هنری  گفت: این مستند که به ابعاد زندگی زاهدانه و فعالیت های انقلابی مرحوم آیت الله حاج شیخ محمدابراهیم اعرافی  امام جمعه فقید میبد می پردازد بعد از 2سال تحقیق وپژوهش  در 50 دقیقه ساخته شده  است.  

حجت الاسلام علی پورطالبی با بیان اینکه این مستند قرار است ازشبکه های سراسری پخش شود اظهارامیدواری کرد :بااختصاص بودجه مناسب یک فیلم داستانی خوبی اززندگی امام جمعه فقید میبد ساخته شود.

امام جمعه میبد درسخنانی در مراسم رونمایی از این مستند ضمن قدردانی از همه عوامل و دست اندرکاران مستندازتبارابراهیم گفت:بنده که درخانواده و ازنزدیک با مرحوم آیت الله اعرافی بودم  تا به حال کمتر درباره ایشان سخن گفته ام و امروز ابعاد زیادی در ذهنم مجسم می شود که دراین فیلم نبود.

حجت الاسلام والمسلمین اعرافی افزود:یکی ازابعاد زندگی مرحوم آیت الله اعرافی جمع بین دارایی وزهدایشان است و ایشان ازبین زهد تحمیلی وزهد انتخابی ،دومی را انتخاب کرده بودند و با اینکه ازتمکن مالی مناسبی برخوردار بودند زاهدانه زندگی می کردند و ازمعدود انسان هایی بود که زهدعارفانه، عالمانه،عاشقانه و آزادانه داشت و ما مسئولین وروحانیت امروز به این زهد انتخابی نیازداریم.

مدیرحوزه های علمیه میبد با تاکید براینکه روح عبادی،دعا ونیایش یکی دیگر از جلوه های مهم درزندگی ایشان بود خاطرنشان کرد:ازجمله مسائلی که در"مستندازتبارابراهیم" منعکس نشد روح عبادی ایشان بود.ایشان انسی که بادعاها،مناجات ها وزیارت ها داشت عجیب بود و تمام شب دعای افتتاح، ابوحمزه، جوشن و کمیل می خواند و همه آنها را حفظ بود وگاهی قنوت که شروع می کرد نصف دعا را می خواند و نمازشب ایشان هرگزترک نشد.

امام جمعه میبد یادآورشدند:مرحوم آیت الله اعرافی (ره)روشن بینی خاصی داشت و رهبرمعظم انقلاب تقریبا هیچ جلسه ایی نیست که وقتی برای ارائه گزارش و مسائل مختلف درمحضرشان حاضرمیشوم ازایشان با تمام تکریم وتعابیربلند یاد نکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار