طی حکمی از سوی معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان، دکتر محمد محمدرضایی به سمت رئیس بنیاد نخبگان استان قم منصوب شد، وی پیش تر ریاست دانشگاه پیام نور و پردیس فارابی دانشگاه تهران را در کارنامه دارد.
کد خبر: ۵۰۴۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۲ 21 June 2015
به گزارش تابناک قم، در متن حکم دکتر ستاری خطاب به دکتر محمد محمدرضایی آمده است: نظر به ضرورت تمهید و تسهیل شکوفایی و ثمربخشی نخبگان عزیز در استان قم و ایجاد و تقویت همفکری و همکاری میان نخبگان و مسوولان آن استان و با توجه به مراتب علمی، تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید، جنابعالی را به عنوان رییس بنیاد نخبگان استان قم منصوب می نمایم.

شایسته است با اتکال به خداوند متعال، در چارچوب اساسنامه بنیاد ملی نخبگان، آیین نامه تاسیس و اداره دفتر نخبگان استان و مصوبات هیات امنای بنیاد و با بهره مندی از مشاورت نخبگان و صاحبان استعدادهای برتر در سطوح مختلف، به هماهنگی امور مربوط به نخبگان و کمک به شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر و پشتیبانی از تلاش های ذی قیمت آنان با استفاده بهینه از توانمندی‌های گسترده و ارزشمند استان همت گمارید.

بدیهی است استاندار محترم و روسا و مدیران محترم دانشگاه‌ها و مراکز علمی، فرهنگی و صنعتی استان همکاری شایسته را با جنابعالی مبذول خواهند داشت. توفیق جنابعالی را در انجام این مسوولیت خطیر از خداوند متعال خواستارم.

شایان ذکر است بدین وسیله از زحمات جناب آقای دکتر سید حسین اخوان‌علوی و خدمات ارزنده ایشان در دوران تصدی مسؤلیت، کمال تشکر به عمل می‌آید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
استاد دانشگاه تهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
مبارک باشد براستاد تمام دانشگاه تهران. انتخاب بجا وشایسته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
مبارکه. واقعا انتخاب بسیار بسیار شایسته ای بوده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار