مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف همدان گفت: از غیر بهداشتی بودن برخی تجهیزات آرایشگاه‌های زنانه در همدان گلایه کرد.
کد خبر: ۵۰۴۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۷ 21 June 2015
مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف همدان از غیر بهداشتی بودن برخی تحهیزات آرایشگاه‌های زنانه در همدان اظهار گلایه و ناراحتی کرد.

به گزارش ایسنا؛ "حمیدرضا بابایی" اظهار کرد: برخی آرایشگاه‌های زنانه اقدام به  استفاده از لوازم آرایشی تاریخ انقضاء گذشته می‌کنند بنابراین غیر بهداشتی بوده و سلامت پوست و مو خانم‌ها را به خطر می‌اندازد.

وی افزود: برای این موضوع باید تدابیر مناسب اندیشیده شود و در ابتدا خود مردم باید روحیه مطالبه گری داشته باشند و برای هر امری از آرایشگاه دار وسیله مورد نظر را با بسته بندی تقاضا کنند.

بابایی تصریح کرد: برخی آرایشگاه‌ها رنگ مو را از قبل در داخل ظرفی می ریزند بدون اینکه مشتری رنگ مو را در داخل ظرف بسته بندی ببیند و این موضوعی است که در ابتدا باید خود مردم مطالبه گر شوند.

وی از عملکرد نامطلوب شهرداری در مورد رسیدگی به وضعیت بازار خودروی همدان گلایه کرد و گفت: در روز جمعه 29 خرداد در این بازار حضور خواهیم یافت تا مسائل و مشکلات موجود در این زمینه حل شود و کارهای تخلفی که در این بازار از جمله قول نامه های صوری برچیده شود.

بابایی خاطرنشان کرد: ما هیچ کمبود بازرسی در حوزه اصناف نداریم چرا که بازرسان افتخاری در این راستا بسیار کمک کننده و یاور هستند.

وی از پلمب 24 واحد صنفی از ابتدایی سال‌جاری تا کنون خبر داد و گفت: در هفته گذشته 10 واحد صنفی به علت عدم نصب اتیکت پلمب شده است.

وی گفت: واحدهایی که گران فروشی کنند بدون هیچ تذکر اولیه پلمب می شود و در این زمینه با کشسی تعارف نداریم چرا که مشتری مداری برای مجموعه اصناف در اولویت قرار دارد.

بابایی خاطرنشان کرد: واحدهایی که از زدن اتیکت به محصولات خودداری کنند 200 هزار تا دو میلیون تومان جریمه خواهند شد.

وی از وجود گشت‌ها در بازار در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این گشت در بازار از ساعت 17:30 تا افطار حضور خواهند یافت و بر محصولات نظارت خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار