مدیر خانه مطبوعات خوزستان:
مدیر خانه مطبوعات خوزستان از فعالان رسانه ای در استان خواست تا در سامانه خانه مطبوعات کشور اقدام به ثبت نام کنند.
کد خبر: ۵۱۴۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳ 26 October 2017
به گزارش تابناک خوزستان، رضا علیجانی در حاشیه کارگاه یک روزه «حس خوب، حال خوب» ویژه خانواده مطبوعات استان، اظهارداشت: برنامه های فرهنگی متعددی در دستور کار این خانه وجود دارد که با حضور فعالان رسانه ای و خانواده های آنها برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه خانه مطبوعات استان توجه ویژه ای به خانواده های خبرنگاران و فعالان رسانه ای دارد، عنوان کرد: کارگاه یک روزه «چگونه حس خوب، حال خوب داشته باشیم» نیز از جمله برنامه های فرهنگی است که در این راستا برای خانواده های همکاران رسانه ای تدارک دیده شده است.

علیجانی افزود: این کارگروه یک روزه با سخنرانی دکتر "عبدالرضا کردی" و مشارکت سازمان آب و برق استان خوزستان برگزار شد که خوشبختانه با استقبال خوب خانواده های مطبوعاتی و رسانه ای همراه بود.

فعالان رسانه ای در خوزستان ثبت نام الکترونیکی کنند

مدیرخانه مطبوعات خوزستان با بیان اینکه فعالان رسانه ای به عنوان افرادی که می توانند در جامعه تاثیر گذار باشند، عنوان کرد: این کارگروه هم با هدف ایجاد تاثیر مثبت روانشناسی در بین خانواده ها برگزار شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت های مالی ، برنامه ها و خدمات خانه مطبوعات استان ویژه اعضای آن است و بر همین اساس از همکاران رسانه ای در استان خوزستان درخواست می شود تا در سامانه خانه مطبوعات کشور اقدام به ثبت نام الکترونیکی کنند.

علیجانی افزود: خبرنگاران و فعالان رسانه ‌ای استان می‌توانند با مراجعه به سایت http://www.khanehmatbooat.ir/ نسبت به ثبت ‌نام و بارگذاری مشخصات خود برای ثبت‌ نام در سایت خانه مطبوعات استان اقدام کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار