سرمربی تیم تیراندازی باکمان نفت‌امیدیه:
سرمربی تیم تیراندازی باکمان نفت امیدیه، پس از سومی تیمش در بخش ریکرو لیگ برتر کشور، گفت: در طول فصل امتیازات بسیاری را به دلیل کم تجربگی از دست دادیم، در حالی که با کمی دقت می توانستیم یکی از مقام های اول و دوم را به دست آوردیم.
کد خبر: ۵۱۵۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰ 28 October 2017
به گزارش ایسنا _ منطقه خوزستان، بهزاد فولادوند، درخصوص عنوان سومی تیمش در بخش ریکرو لیگ برتر کشور، اظهارکرد: با کمی دقت و هوشیاری می توانستیم یکی از مقام های اول و دوم را به دست آوردیم و کسب این سکوها دور از دسترس نبود.

وی با بیان این که در طول فصل امتیازات بیشماری را به دلیل کم تجربگی از دست دادیم، گفت: حریفان ما نفرات ملی پوش کشور را در اختیار داشتند و آن ها از تجربیات بازیکنان خود در مسابقات نهایت استفاده را داشتند.

سرمربی تیم تیراندازی باکمان نفت امیدیه با تقدیر از تلاش بازیکنان تیمش در طول فصل، عنوان کرد: تیم ما به صورت کامل بومی بود و بازیکنان تیم عملکرد خوبی داشتند و از همه آن ها رضایت دارم.

وی ادامه داد: تاکنون پنج دوره در لیگ برتر کشور حضور داشته ایم که درسال 93 که مسابقات به صورت داخل سالن برگزار شد، عنوان دوم را کسب کردیم.

فولادوند با اشاره به این که در فصل آینده در بخش بانوان نیز حضور خواهیم داشت، گفت: از سال گذشته آموزش بانوان را تحت نظر باشگاه نفت امیدیه آغاز کردیم و با برنامه ریزی صورت گرفته، از فصل آینده در در هر دو بخش بانوان و آقایان لیگ برتر باشگاه های کشور حضور خواهیم داشت.

وی در پایان از حمایت های باشگاه مناطق نفت خیز جنوب از تیم تیراندازی باکمان نفت امیدیه تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار