فرمانده انتظامی پایانه مرزی چذابه:
فرمانده انتظامی پایانه مرزی چذابه گفت: ورود خودروهای تجاری به سمت مرز چذابه با این وضعیت جمعیتی باید از روز شنبه متوقف شود.
کد خبر: ۵۱۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 28 October 2017
به گزارش مهر _ منطقه خوزستان، سرهنگ نقیب فاطمی شامگاه جمعه در حاشیه بازدید استاندار خوزستان از مرز چذابه با تقدیر از همکاری مسئولان اجرایی به ویژه پایانه های حمل و نقل عمومی و همچنین راه و شهرسازی اظهار کرد: در زمینه مدیریت پارکینگ ضعف داریم و تا دو کیلومتر مانده به آن باید تابلوهای راهنما برای مسافران و رانندگان نصب شود. به هر حال رانندگان باید از یک و نیم کیلومتر قبل نسبت به تغییر مسیر آگاهی لازم را داشته باشند.

وی افزود: باید متولی پارکینگ راهنماهایی را در طول مسیر جاده مستقر کند که رانندگان را راهنمایی و به سمت پارکینگ هدایت کنند. این مسئله باعث ایجاد ترافیک در مسیر منتهی به مرز می شود.

سرهنگ فاطمی تأکید کرد: ورود خودروهای تجاری به سمت مرز چذابه با این وضعیت جمعیتی باید از روز شنبه متوقف شود.

فرمانده انتظامی پایانه مرزی چذابه اضافه کرد: نزدیک به یک هزار و ۶۰۰ مجوز فقط برای خودروی مواکب صادر شده است؛ در کنار این آمار باید تردد ماشین های امدادی، ادارات و سایران هم را درنظر داشته باشیم و اگر خودروهای تجاری در چنین وضعیتی به سمت مرز حرکت کنند ترافیک جمعیتی ۶۰ هزار نفری روزانه را تحت شعاع خود قرار می دهد.

وی در پایان گفت: ضمن تقدیر از تلاش های راه و شهرسازی ولی تقاضا داریم تا اختلاف سطح آسفالت موجود در راه منتهی به مرز چذابه را اصلاح کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار