مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز گفت: اگر چه برخی گل‌های ‌خورده ما در وقت‌های اضافی را بزرگ کردند، اما به واقع باید به 91دقیقه پیش بودن فجر از تراکتورسازی لیگ‌برتری افتخار کرد.
کد خبر: ۵۱۵۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸ 28 October 2017
رسول فلاح پس از شکست تیمش برابر تراکتورسازی در جام حذفی اظهار داشت: پیش از هر چیز به تراکتورسازی و هواداران خونگرم این تیم تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم آنها بتوانند در جام حذفی و لیگ به نتایجی در خور نام این باشگاه بزرگ دست پیدا کنند.

وی افزود: به بازیکنان و کادر فنی تیمم هم خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم که به واقع از ابتدای بازی شرافتمندانه و با تمام وجود خود به میدان رفتند و مطمئنم کسی کم نگذاشت و تمام کسانی که در استادیوم و از تلویزیون این بازی را دیدند به غیرت بازیکنانم که این روزها را باید در لیگ‌یک سر کنند، درود فرستادند.

مدیرعامل فجرسپاسی متذکر شد: حقیقتا تیم ما با هدفی که برای صعود به لیگ‌برتر دارد، هرگز مدعی جام حذفی نبوده که این باخت بخواهد تاثیری در روند ما بگذارد و همانطور که بعد از پیروزی برابر ذوب‌آهن قدرتمند از آنها قدردانی کردیم پس از باخت مقابل تراکتورسازی هم به شرفشان درود فرستاده و از زحماتشان تشکر می‌کنیم.

فلاح به بازی روان تیمش در 90دقیقه قانونی اشاره کرده و گفت: تیم ما بدون توجه به نام حریف، فوتبال بی‌نظیری بازی کرد و همواره از حریف که از حمایت تماشاگران پرشورش برخوردار بود، پیش بود؛ ضمن اینکه گل فوق‌العاده امین شجاعیان هم این دلاوری بچه‌ها را می‌رفت تا ماندگار کند؛ اما اتفاقات فوتبال اجازه نداد تیمی که تا دقیقه91 از حریفش پیش افتاده، برنده به خانه برگردد.

وی ادامه داد: اوج بدشانسی و اتفاقات عجیب فوتبال هم در وقت‌های اضافه برای فجرسپاسی رخ داد؛ جایی که بازیکنان ما برای فوتبال شرافتمندانه به دروازه تراکتورسازی حمله می‌کردند و در ضدحملات غافلگیر شدند. من باز هم می‌گویم این باخت برای ما که مدعی جام حذفی نبودیم، حذف شرافتمدانه‌ای بود.

مدیرعامل فجرسپاسی با بیان اینکه در تلاش برای تخریب این تیم هستند، یادآور شد: باور کنید ما از ترس مصدوم دادن راضی به حضور در جام حذفی نبودیم، چون هدف ما و خواسته هواداران ما چیز دیگری است؛ اما همان کسانی که بعد از برد ما مقابل ذوب‌آهن سکوت کرده بودند، بعد از گل خوردن ما در وقت‌های اضافی بازی تراکتورسازی لب به سخن‌های بیهوده باز کرده‌اند که نمی‌خواهم پاسخی بدهم؛ اما دردآور این بود که طوری وانمود کردند که انگار ما از یک تیم لیگ یکی با اختلاف گل بالا شکست خورده‌ایم و یا این نتیجه در طول 90دقیقه رقم خورده است.

او درباره حرف و حدیث هایی که در رابطه با انتقال بازیکن از این تیم به تراکتورسازی وجود دارد، گفت: صحبت های اینچنینی اصلا صحت ندارد. من در این رابطه چیزی نشنیدم و طبیعی است که این اتفاق هرگز نخواهد افتاد، ما به بازیکنان مان نیاز داریم و علاوه بر آن نیز ما سپاه فجر هستیم و تراکتورسازی سپاه عاشورا و نمی توانیم بازیکن به هم منتقل کنیم.

فلاح در رابطه با عدم حل مشکل نوراللهی گفت: در رابطه با این بازیکن من هم شنیده ام که وی دوره آموزشی خود را نگذرانده است و به همین دلیل باید اکنون در این دوره حاضر شود. در رابطه با عدم گذراندن دوره آموزشی نیز من نمی توانم چیزی بگویم، چرا که در جریان نیستم.

فلاح در خاتمه با آرزوی راهیابی فجرسپاسی به لیگ‌برتر یادآور شد: این دو بازی اخیر ما با تیم‌های لیگ‌برتری ذوب‌آهن و تراکتورسازی، انگیزه تیم ما را دو چندان کرد و خیلی چیزها را به یاد ما و البته فوتبال ایران آورد که فجرسپاسی هنوز همان تیمی است که اگر بخواهد می‌تواند دست به کارهای بزرگ بزند و انشاالله از دستاوردهای بسیار خوب این دو بازی بهره لازم را نیز خواهیم برد. همانطور که در تبریز هیچکس باور نمی‌کرد تیم ما با این فوتبال در لیگ یک بازی می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار