نائب رئیس شورای شهر کرمان در خصوص انتخاب شهردار کرمان گفت: چهار گزینه باقیمانده از قبل در اولویت قرار دارند اما گزینه های جدیدی هم از اعضاء شورا مطرح شده که در حال بررسی است.
کد خبر: ۵۱۶۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 30 October 2017
علی بهرامی با اشاره به بررسی مسئله انتخاب شهردار کرمان در جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر کرمان که ظهر امروز برگزار شد، اظهار کرد: در این خصوص تصمیمات کلی اتخاذ شد.

وی ادامه داد: بر این اساس مقرر شد گزینه های موجود برای شهرداری کرمان مورد بررسی قرار گیرد و در جلسات فوق العاده طی چند روز آینده در این خصوص به جمع بندی برسیم.

این عضو شورای شهر کرمان گفت: چهار گزینه باقیمانده شهرداری کرمان در اولویت قرار دارند اما گزینه های جدیدی هم مطرح شده که در حال بررسی است.

بهرامی عنوان کرد: حدود چهار تا پنج گزینه جدید از اعضای شورا مطرح شده و قرار است کاندیداها برنامه هایشان را برای شهرداری کرمان ارائه دهند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به اینکه شورا بیش از ۲۰ روز برای معرفی گزینه جدید شهرداری کرمان به وزارت کشور زمان دارد و افزود: در این زمینه هیچ کوتاهی از سوی شورا صورت نگرفت؛ گزینه شهرداری توسط شورا معرفی شد اما متاسفانه تایید نهایی نشد.

بهرامی گفت: هنوز نامه کتبی رد «محمد سام» به عنوان شهردار کرمان به شورا نرسیده است اما از سوی وزارت کشور به صورت تلفنی به شورا اعلام شد که انتخاب این فرد به صلاح نیست و نامه کتبی آن به شورا ارسال می شود.

وی عنوان کرد: وزارت کشور اعلام نکرده که این تصمیم به صلاح چه چیزی نیست اما نظر شورا بر این مساله بود که این گزینه به صلاح مردم و شهر است.

این عضو شورای شهر کرمان در پاسخ به این سوال که آیا این تصمیم با مذاکره قابل تغییر است؟ گفت: تحقق این امر بعید نیست اما فعلا این مساله متصور نیست.

بهرامی عنوان کرد: جلسه رای گیری و انتخاب شهردار کرمان به زودی برگزار می شود اما زمان قطعی آن مشخص نیست.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: اعضاء شورا با اهتمام جدی برنامه و وضعیت شهر را بررسی و مطالعه می کنند تا بهترین گزینه بعد از «سام» را اعلام کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار