رئیس اتاق بازرگانی مازندران:
دوشنبه شب نشستی با حضور فعالان بخش خصوصی ، اتاق بازرگانی، اصناف و تعاون با رئیس جمهور برگزار شد. عبداله مهاجر رئیس اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به مباحث مطرح شده در این نشست گفت: بیشتر مباحث و دغدغه بخش خصوصی در نشست، رکود بازار و مشکلات کسب و کار بوده است.
کد خبر: ۵۱۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲ 23 June 2015
به گزارش تابناک، رئیس اتاق بازرگانی مازندران اظهارداشت: شش نفر از استان مازندران در نشست فعالان بخش خصوصی از جمله رئیس اتاق اصناف استان با رئیس جمهورشرکت داشتند. دغدغه های بخش خصوصی در این نشست منعکس شد و رئیس جمهور فرمایشات و راهکارهای بسیار خوبی داشتند . ایشان در این نشست بر چابک سازی دولت تاکید کرد و معتقد است که باید کارها را به بخش خصوصی واگذار کرد.



مهاجر با اشاره به موانع بخش خصوصی تصریح کرد: رئیس جمهور وعده داد برای رفع موانع تلاش کنند زیرا وقتی بحث موانع مالی رفع نشود به کار و کسب آسیب می زند و برای رفع آن نیازمند توجه دولت هستیم. وی مشکلات تامین اجتماعی را از دیگر مسائل فراروی تولید و بخش خصوصی مطرح کرد و گفت: مسائل دارایی و مالیات از دیگر دغدغه هاست که رئیس جمهور برای رفع این مسائل، وعده هایی داده است.



رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی مازندران با اشاره به مشکلات فراروی بخش خصوصی ازجمله ارزش افزوده مطرح کرد: مصوباتی نیز از سوی مجلس و دولت برای رفع مسائل طراحی شده است و به تاکید رئیس جمهور، کارگروههایی برای پیگیری مسائل تشکیل شده که ظرف دو ماه فعال می شوند.



مهاجر، به وضعیت بخش خصوصی مازندران اشاره کرد و گفت: به دلیل اینکه بیشتر در بخش کشاورزی در استان فعالیت داریم و صنایع موجود نیز در راستای این بخش هستند، بنابراین آسیب پذیری بخش کشاورزی بیشتر از سایر بخش هاست.



وی بااشاره به اینکه مشکلات مازندران به دلیل کشاورزی بودن بیش از دیگر مناطق است تصریح کرد: اگر دولت پای کار نیاید نمی توانیم بر مشکلات فائق شویم و خوشبختانه اکنون نگاه دولت و رئیس جمهور بر این است که توجه ویژه ای به استان شود.





اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار