در پی وقوع تندباد؛
در پی وقوع تندباد که بیشترین سرعت آن با ۱۱۲ کیلومتر بر ساعت از شهرستان مشگین شهر گزارش شده است، بیش از ۱۰۰ اصله درخت در سطح باغات و شهرها شکست.
کد خبر: ۵۱۷۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۹ 31 October 2017

به گزارش تابناک اردبیل، با وجود هشدارهای مکرر هواشناسی استان مبنی بر وقوع تندباد، متأسفانه مخاطرات طبیعی اینبار نیز به شهرستان‌های استان خسارت وارد ساخت.

در دو روز گذشته با وقوع تندباد علاوه بر اینکه تردد شهروندان مختل شده و دید عمومی در جاده‌ها و خیابان‌ها کاهش یافته است، تندباد موجب ریزش دیوارها، شکستن درختان، قطعی برق و خسارت به باغات شده است.

بطوریکه فرماندار مشگین شهر در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: به دلیل وزش بادهای تند در دو روز گذشته قطعی‌های مقطعی برق داشتیم.

میرعلی رحیمی زاد تصریح کرد: قطعی برق که البته بیش از نیم ساعت به درازا نکشیده رفع شده و در حال حاضر هیچ مشکلی در خصوص قطعی برق نداریم.

وی افزود: علاوه بر این تندباد به باغات شهرستان خسارت وارد ساخته و دیوار یک پرورش ماهی در روستای ارباب کندی نیز ریزش کرده است.

فرماندار مشگین شهر با اشاره به چند مورد ریزش دیوار به دلیل استحکام اندک در سطح شهرها تصریح کرد: خوشبختانه تندباد خسارت جانی و مصدومیت نداشته است.

رحیمی زاد افزود: متأسفانه تندباد موجب شکستگی بیش از ۱۰۰ اصله درخت در این شهرستان شده و آمار دقیق در حال ارزیابی و بررسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار