رئیس بسیج مداحان استان البرز با اشاره به اینکه در ایام اربعین ۱۴۰ مداح بسیجی البرزی به کربلا اعزام می‌شوند، گفت: آن‌ها در موکب‌های استان البرز برای خدمات‌رسانی به زائران حسینی(ع) مستقر می‌شوند.
کد خبر: ۵۱۷۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶ 31 October 2017
به گزارش تابناک : شوذب محمدی، رئیس بسیج مداحان استان البرز با اشاره به ایام اربعین حسینی(ع) اظهار کرد: ۱۴۰ نفر از بسیج مداحان استان البرز در ایام اربعین حسینی(ع) به کشور عراق اعزام می‌شوند.
وی با بیان اینکه این مداحان در موکب‌های استان البرز برای خدمات‌رسانی به زائران حسینی(ع) مستقر می‌شوند، ادامه داد: نیمی از مداحان بسیجی از بانوان و نیمی از آقایان هستند.
این مسئول با اشاره به اینکه اعزام ۱۴۰ مداح بسیجی امروز انجام می‌شود، عنوان کرد: مداحان بسیجی استان البرز تا فردای روز اربعین در موکب‌ها مستقر هستند.
محمدی با بیان اینکه بسیج مداحان البرز برای برگزاری برنامه‌ای برای جاماندگان اربعین به دستگاه‌های مربوطه پیشنهاد داده است و منتظر دریافت پاسخ است، افزود: پیشنهاد ما برگزاری برنامه و قرائت زیارت اربعین و برگزاری نماز جماعت ظهر در امامزاده طاهر(ع) و امامزاده محمد(ع) است.
رئیس بسیج مداحان استان البرز با اشاره به اینکه بسیج مداحان برای هفته بسیج در آذر‌ماه سال جاری برنامه مرکزی برگزار می‌کند، عنوان کرد: در هفته بسیج ۵۰۰ نفر از مداحان استان البرز برای برگزاری مراسمی در گلزار شهدای امامزاده محمد(ع) کرج گرد هم جمع می‌شوند.







منبع : ایکنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار