رئیس پلیس راه خوزستان:
رئیس پلیس راه خوزستان از پارک حدود 14 هزار خودرو در پارکینگ‌های مرزی خوزستان واقع در چذابه و شلمچه خبر داد.
کد خبر: ۵۱۷۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ 01 November 2017
به گزارش ایسنا _ منطقه خوزستان، سرهنگ دولتشاهی، اظهار کرد: در حال حاضر حجم ترافیک در محورهای منتهی به مرزهای شملچه و چذابه افزایش پیدا کرده و پیش‌بینی می‌شود که این روند تا یکشنبه و دوشنبه هفته آینده ادامه داشته باشد.
  
وی با بیان اینکه روزانه حدود 400 دستگاه خودرو وارد پارکینگ‌های مرزی خوزستان می‌شوند، افزود: تاکنون حدود 8 هزار خودرو در پارکینگ چذابه و حدود 7 هزار خودرو در پارکینگ شملچه پارک شده است. 
  
رئیس پلیس راه خوزستان گفت: قبل از این میزان هزینه ورودی پارکینگ 50 هزار تومان علی‌الحساب بوده که اکنون به 20 هزار تومان کاهش یافته و مبلغ 5 هزار تومان به عنوان هزینه هر شبانه‌روز از صاحبان خودروها دریافت می‌شود. 
  
دولتشاهی بیان کرد: در صورتی که خودروی پارک شده کمتر از چهار روز در پارکینگ‌ها باشد مبلغ دریافت شده به صاحب خودرو برگردانده می‌شود. 
  
وی با اشاره به اینکه برخی زائران برای عدم پرداخت هزینه پارکینگ یا زودتر رسیدن به مرز، خودروی خود را در حاشیه جاده‌ها پارک می‌کنند و وارد پایانه می‌شوند، تصریح کرد: در حال حاضر تا حدودی از پارک خودروها در فضای جاده‌ها و یا بیرون از پارکینگ‌ها خودداری شده ولی هنوز افرادی هستند که اقدام به این کار می‌کنند که مجبور می‌شویم این خودروها را با یدک‌کش به پارکینگ منتقل کنیم. 
  
رئیس پلیس راه خوزستان گفت: تاکنون حدود یک هزار دستگاه خودرو که بیرون از فضای پارکینگ پارک شده بودند با یدک‌کش به پارکینگ منتقل شده‌اند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار