نماینده مردم اردبیل در مجلس از قول مساعد وزیر نفت برای رفع موانع و مشکلات پیش‌رو در تکمیل پروژه پتروشیمی اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۵۱۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴ 23 June 2015

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در نشستی که با وزیر نفت داشتیم، قول مساعد برای رفع موانع فنی پروژه پتروشیمی اردبیل داده شد به طوری که با افزایش حجم خوراک این کارخانه پیش‌بینی می‌شود زمینه مساعدی برای راه‌اندازی این مجموعه با همراهی بانک‌های عامل و مسئولان پتروشیمی شازند اراک فراهم آید.

وی هدف از برگزاری این نشست را گفت‌وگو در خصوص وضعیت پتروشیمی اردبیل و رفع موانع فنی و توجیهی اقتصادی پتروشیمی اردبیل اعلام کرد.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از نظر مساعد وزیر و تأکید بر عملیاتی کردن پروژه پتروشیمی اردبیل و تبادل نظر و ارائه راهکارهای عملی برای اقتصادی کردن پروژه پتروشیمی اردبیل خبر داد.

حقیقت‌پور افزایش خوراک و تخفیف قیمت را یکی از راهکارهای توافق شده برای توجیه اقتصادی طرح پتروشیمی اردبیل بیان کرد و یادآور شد: با تصمیمات اتخاذ شده بانک‌ها توجیه لازم برای پشتیبانی مالی از پتروشیمی اردبیل را خواهند داشت.

وی گفت: از دیگر پیشنهادات فنی ارائه شده توسط وزیر نفت مورد استقبال بخش خصوصی سرمایه‌گذار پتروشیمی اردبیل که در جلسه حاضر بودند قرار گرفت و امید است این جلسه مقدمات لازم برای ادامه فعالیت راه‌اندازی پتروشیمی اردبیل را فراهم کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار