دکتر فرمد : به بنده ماموریت داده شد تا ضمن حضور در استان و بازدید میدانی و بررسی مشکلات برق ، گزارش کاملی از نیازها و مشکلات برق این استان به شرکت توانیر و وزارت نیرو ارائه دهم.
کد خبر: ۵۱۸۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 03 November 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دکتر فرمد معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی توانیر به همراه مدیر عامل شرکت توزیع برق استان مهندس راهزادی ؛معاونت برنامه ریزی برق منطقه ای خوزستان مهندس بلادی موسوی و تعدادی از مدیران ایشان و شماری از مدیران استانی حوزه برق بعد ظهر روز چهارشنبه وارد شهرستان بهمئی شدند که در بدو ورود به شهرستان مورد استقبال فرماندار، و مدیر برق شهرستان قرار گرفتند.
سنایی فرماندار شهرستان در بدو ورود مهمانان ضمن خیر مقدم به آنها گفت: دمای هوا در شهرستان بهمئی در بسیاری از اوقات سال بالا و همردیف خوزستان است و مشکلات برق از جمله، ضعف ولتاژ، نوسان و قطعی برق، علاوه بر ایجاد شرایط سخت زندگی در زمان قطعی برق، باعث خسارت به وسائل برقی مردم می شود.امیدوارم که با تکمیل ایستگاه برق مشکلات برق این شهرستان به صورت ریشه ای حل گردد .
دکتر فرمد معاونت برنامه ریزی و اقتصادی توانیر گفت : به بنده ماموریت داده شد تا ضمن حضور در استان و بازدید میدانی و بررسی مشکلات برق ، گزارش کاملی از نیازها و مشکلات برق این استان به شرکت توانیر و وزارت نیرو ارائه دهم.
پس از بازدید میدانی از ایستگاه برق بیشه خشکو و ایستگاه برق امیر حاضر با حضور فرماندار شهرستان ، دکتر فرمد ، مهندس راهزادی ، مهندس بلادی موسوی و دیگر همراهان، جلسه جمع بندی در دفتر مدیریت برق شهرستان برگزار شد.
در این جلسه مهندس راهزادی مديرعامل برق استان ؛ضمن خیر مقدم به مهمانان و تقدير از  دکتر فرمد و مهندس بلادی موسوی و دیگر همراهان جهت ماموریت به استان و بررسی مشکلات برق اظهار امیدواری کرد که با تکمیل ایستگاههای نیمه کاره برق استان از جمله ایستگاههای بهمئی و چرام مشکل برق این شهرستانها به طور کامل مرتفع گردد.
وی همچنین نتايج حاصل از این بازدیدها و نشست ها را مبنايي براي انجام برنامه ريزي هاي بهتر و کارامدتر در توسعه شبكه و زير ساختهاي صنعت برق استان دانست.
 
بررسی مشکلات برق بهمئی با حضور معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی توانیر  / گزارش سفر دکتر فرمد از بهمئی 

در حاشیه این دیدار سنایی فرماندار شهرستان گفت: دکتر فرمد و همراهان ماموریت داشتند تا با سفر به شهرستان مشکلات مردم صاحب حق این شهرستان را بررسی و به مدیر عامل شرکت توانیر ارائه دهند.
سید محمد برزین زاده مدیر برق شهرستان اظهار داشت: امروز فرصت خوبی پیش امد تا با حضور معاونت محترم برنامه ریزی و امور اقتصادی توانیر ،معاونت محترم برق منطقه ای خوزستان و همراهان ،مدیر عامل محترم شرکت توزیع برق و مدیر بهره برداری شرکت و فرماندار شهرستان وضعیت برق در این شهرستان خصوصا" در فصل تابستان به دلیل افت ولتاژ برق و خاموشی ها مورد بررسی قرار گیرد .
وی ادامه داد: در این دیدار بر ضرورت توسعه شبکه های برق و تکمیل ایستگاه برق در دست اقدام بیشه خشکو با سرعت بیشتر و با وجود اقدامات قابل قبول و رشد ١٠ درصدی مصرف برق در مقایسه با پیک مصرف مرداد ٩٥ نسبت به خرداد ماه جاری با انجام کارهای کوتاه مدت و تکمیل پروژه های میان مدت تاکید شد.
در این بازدید راه های کوتاه مدت و بلند مدت توسعه ی برق شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
کاش به قیمت وعوارض بالای برق هم رسیدگی می کردند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار