مدیر شرکت خدمات ترابری مناطق نفت خیز جنوب :
کمالی افزود: سازمان شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت که به تازگی به مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید تغییر نام پیدا کرده است، مسئولیت پشتیبانی از واحد های عملیاتی را عهده دار است که در اصل کار عملیاتی و کار های تخصصی را انجام می دهد.
کد خبر: ۵۱۹۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸ 04 November 2017
به گزارش تابناک خوزستان، مراد کمالی مدیر شرکت خدمات ترابری مناطق نفت خیز جنوب در نهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت خوزستان در جمع خبرنگاران، به عملکرد اصلی شرکت ترابری نفت خیز جنوب اشاره کرد و گفت: مناطق نفت خیز جنوب متولی بیش از 85 درصد نفت کشور است، که در حوزه های عملیاتی شرکت های بهره بردار فعال می باشد و بخشی از مدیریت هایی که ابزار تولید هستند را برعهده دارد.

وی افزود: سازمان شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت که به تازگی به مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید تغییر نام پیدا کرده است، مسئولیت پشتیبانی از واحد های عملیاتی را عهده دار است که در اصل کار عملیاتی و کار های تخصصی را انجام می دهد.

کمالی ضمن عرض تسلیت ضایعه درگذشت دو تن از پرسنل نفت بر اثر حادثه ی آتش سوزی دکل میدان نفتی رگ سفید، گفت: در این حادثه مدیریت عملیات ترابری به طور جد پشتیبان کار است و با حضور فیزیکی و تقسیم کار توسط مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز بعنوان رییس عملیات کنترل فوران چاه نیز اقدامات لازم انجام خواهد شد.

مدیر شرکت خدمات ترابری مناطق نفت خیز جنوب، عنوان کرد: در این راستا نقش مهمی به  ترابری محول شده است و انشاله به زودی نیروهای ترابری که از نیروهای اصلی کنترل آتش چاه هستند در آنجا حضور پیدا خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار