سلیمانی درایلام
معاون سازمان صنايع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور گفت: بانک صنایع کوچک در کشور راه اندازی می شود
کد خبر: ۵۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵ 23 June 2015

به گزارش تابناک ایلام، غلامرضا سليمانی ظهر سه شنبه در گردهمایی بررسی بانکداری صنایع کوچک در ایلام اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویتهای کشور ما بحث رونق تولید از طریق ایجاد صنایع کوچک است.

وی بیان داشت: صنایع کوچک برای اشتغال و رونق تولید در کشور ما بسیار حائز اهمیت است و ما قصد داریم برای تعامل صنایع کوچک با بانکها، بانک صنایع کوچک در کشور راه اندازی کنیم.

سلیمانی بیان داشت: بانک ها باید تعامل خود را با صنایع کوچک بیشتر کنند چراکه این صنایع در اشتغال نقش مهمی دارند و حل مشکلات صنایع کوچک در گرو همکاری بانکها است.

وی افزود: توسعه صنایع کوچک جزو اولویتهای اقتصادی کشور ما بوده و به طور قطع این بخش راهکاری مناسب برای توسعه اقتصادی است.

محمدرضا مروارید استاندار ایلام نیز در ادامه اظهار داشت: استان ایلام یکی از استانهایی است که طی سالها اخیر صنایع کوچک بسیار زیادی در آن ایجاد شده که نیازمند توجه است.

وی بیان داشت: بانکهای عامل برای رونق تولید در استان ایلام باید تعامل بیشتری داشته باشند و علاوه بر این طی سال جاری مشکلات صنایع کوچک حل شده است.

استاندار ایلام تصریح کرد: دولت برای ایجاد صنایع کوچک و حمایت از این طرحها برنامه های خوبی ارائه کرده است.

وی بیان داشت: طی سال جاری یکی از مهمترین اولویتهای استان ایلام بحث سرمایه گذاری بوده که تاکنون گروه های مختلف برای حضور در استان اعلام آمادگی کرده اند که قطعا تولید در این استان نیز رونق می گیرد.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار