نخبگان حوزه امربه معروف و نهی از منکر در آینده ای نزدیک از سوی معاونت فرهنگ، تحقیقات و آموزش ستاد امربه معروف و نهي از منكر استان مازندران تجلیل می شوند.
کد خبر: ۵۱۹۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ 05 November 2017
به گزارش تابناک : محمدفوقی، جانشین معاونت فرهنگ، تحقیقات و آموزش ستاد امربه معروف و نهي از منكر استان مازندران امروز(14آبان) با اشاره به فرموده امام رضا(علیه السلام) پیرامون اینکه امربه معروف و نهی از منکر با زبان واجب است، عنوان داشت: تلاش داریم امران به معروف و ناهیان ازمنکر استان از سوی این معاونت و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران معرفی و تجلیل شوند.
 
وی با بیان اینکه نخبگان در حوزه های مختلف فنی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... همواره از تاثیرگذارترین افراد جامعه بشمار می آیند که بهره مندی از هوش و پشتکار این قشر می تواند راه های کم هزینه تر و موثرتر در اختیار جامعه برای دستیابی به توسعه و پیشرفت قرار دهد، گفت: امسال نخبگان حوزه امربه معروف و نهی از منکر استان مورد تقدیر قرار می گیرند.
 
فوقی با بیان اینکه  امران به معروف و ناهیان ازمنکر در طول تاریخ و در شرایط بحرانی با حرکت های ابتکاری و فداکارانه مسیر جامعه را تغییر دادند، اظهار داشت: امام حسین(علیه السلام) برترین الگو از جامعه امران به معروف و ناهیان از منکر هستند که با رویکرد امربه معروف جامعه را به سمت حیات طیبه سوق دادند.
 
وی برلزوم الگوپذیری امران به معروف و ناهیان از منکر از سیدالشهدا(علیه السلام) بعنوان بهترین مروج این فریضه الهی تاکید کرد .
 
فوقی از تدوین فراخوان جهت معرفی نخبگان حوزه امربه معروف و نهی از منکراستان در آینده ای نزدیک خبر داد و شناسایی نخبگان فعال و فعالان نخبه در عرصه امربه معروف و نهی از منکر، تجلیل و تقدیر از نخبگان حوزه امربه معروف و نهی از منکر، ترویج فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر در بین نخبگان را اهداف برنامه تجلیل برشمرد.





منبع : شبستان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار