رئیس هیئت کونگ فو خراسان رضوی از برگزاری دومین دوره مسابقات آسیایی کونگ‌فو به میزبانی مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۵۱۹۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵ 05 November 2017
به گزارش تابناک : قربان اعظمی اظهار داشت: نخستین مکان‌هایی که همایش‌ها، مسابقات و کلاس‌های کونگ‌فو در آن محل فراخوان می‌شود شهرستان‌ها بوده و در صورت کسب مقام به مسابقات کشوری و حتی خارج از کشور اعزام می‌شوند؛ همچنین ارتقاء درجه داوری، دیدار از همایش‌های آنها و درخواست کار فرهنگی از سوی شهرستان‌های خراسان رضوی اقداماتی است که برای ورزشکاران انجام داده‌ایم.

رئیس هیئت کونگ‌فو خراسان‌رضوی گفت: نمونه‌ای از مسابقات برون مرزی، برگزاری مسابقه کونگ‌فو از سوی ارمنستان با نام مسابقه جام صلح و دوستی با شرکت چهار کشور ایران، ارمنستان، گرجستان و روسیه در چند روز اخیر بوده که دارای سه سبک مبارزات آزاد، نیمه آزاد و هنر نمایشی است و ایران در مبارزات آزاد کونگ‌فو مقام دوم را کسب کرد.

اعظمی با اشاره به پذیرش درخواست اعزام به ارمنستان از سوی فدراسیون کونگ‌فو و اعطای مجوز به 30 تا 35 ورزش‌کار افزود: بزرگترین رویداد ورزشی کونگ‌فو 29 روز آینده در مشهد در سالن شهید بهشتی اتفاق خواهد افتاد که به‌عنوان دومین دوره مسابقات آسیایی کونگ‌فو بوده که باحضور 20 کشور به میزبانی مشهد برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کونگ‌فو خراسان رضوی تصریح کرد: امسال 1200 نفر ورزشکار رشته کونگ‌فو در خراسان رضوی بیمه شده‌اند در حالی که سال گذشته این تعداد 300 نفر بوده‌اند.

اعظمی با اشاره به ساخت بیش از 100 باشگاه ورزشی در خراسان‌رضوی به‌دلیل فعالیت این استان افزود: خراسان‌رضوی در سال گذشته سومین هیئت برتر کونگ‌فو کشور مشخص شد و با توجه به این فعالیت‌ها در سال جاری به مقام بالاتری دست خواهیم یافت. برنامه دیگری که در سال 96 صورت می‌گیرد برگزاری مسابقات جام فجر با مجوز فدراسیونکونگ‌فو بوده که به زودی انجام می‌شود.






منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار