در نمایشگاه خلاقیت کنفرانس رباتیک
کد خبر: ۵۲۰۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ 07 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»طرح ابداعی «آرمان مردانی» دانشجوی دکترای مهندسی مکانیک دانشگاه یزد با عنوان «چرخ تغییر شکل‌دهنده چندپاره» در بخش ایده‌های نو نمایشگاه خلاقیت پنجمین کنفرانس بین المللی رباتیک و مکاترونیک ایران که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار  گردید، حائز رتبه سوم شد .

 دکتر «سعید ابراهیمی» عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک و استاد راهنمای این طرح در اين مورد گفت: ارائه طرح‌ها و ایده‌های کاربردی سيستم‌های رباتيك و مکاترونيک مستخرج از طرح یا پایان‌نامه تحصيلی در مقاطع مختلف و حاصل فعاليت گروهی تيم‌ها در مسابقات مختلف داخلی و خارجی، از جمله موضوعات این نمایشگاه بود .

وی با اشاره به این که دکتر «خلیل عالی پور» به عنوان مشاور  در این طرح حضور داشت، افزود: نکته جالب درباره رتبه اکتسابی این است که این طرح تنها طرح برگزیده است و هیچ تیمی به عنوان اول و دوم معرفی نشده است و با توجه به سقف تشویقی هر رتبه، طرح مذکور با رتبه سوم انتخاب شد .

ابراهيمي یادآور شد: این کنفرانس هر سال به همت انجمن رباتیک ایران برگزار می‌شود و معروفترین کنفرانس کشور در زمینه رباتیک مکاترونیک و هوش مصنوعی است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
استاد دلسوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
باسلام وتقدیم احترام:
به استادان ارجمندآقایان دکتر ابراهیمی،دکترعالی پور ودانشجوی محترم آقای دکتر مردانی توصیه میشود طرح مذکوررا با طرحی که قبلاً تحت عنوان"سیستم تغییر دهنده قطر چرخ زنجیر وپولی تسمه پروانه ویا لقمه های ترمزویا کلاچ به منظور تغییر دوردر ماشین آلات" تحت شماره 25783 در تاریخ 1376/9/8 در اداره ثبت شرکت ها ومالکیت صنعتی کشور به ثبت رسیده است مقایسه نمایند. متشکرم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار