استاندارتهران به کنترل مبادی ورودی برای مبارزه با قاچاق کالا تأکید کرد و گفت: کالای قاچاق قبل از ورود به استان تهران از چندین استان عبور می کند اماهم اکنون ۶۰ درصد کالای قاچاق وارد تهران می شود.
کد خبر: ۵۲۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷ 24 June 2015
روز سه شنبه سید حسین هاشمی در جلسه کمیسیون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر روی سیاست های اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از راه های تحقق اقتصاد مقاومتی است.

استاندار تهران افزود: باید مردم در جریان برخورد با شبکه های قاچاق و دانه درشت ها قرار بگیرد و اطلاع رسانی در این زمینه می تواند در کاهش قاچاق موثر باشد.

هاشمی با ارائه راهکارهای مختلف مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور گفت: یکی از راه های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، یکسان سازی نرخ ارز است که می توان با انجام این مهم در زمینه مبارزه با قاچاق کالا گام های موثری برداشت.

هاشمی تعامل و همکاری دستگاه های مختلف در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز را مهم دانست و یادآور شد: باید در موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز همه دستگاه ها و نهادها با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند تا اقدامات مثبت و موثرتری در استان تهران انجام گیرد.

این مسئول متذکر شد: به دلیل حساسیت استان تهران باید در موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز به این استان توجه جدی شود و باید اقدامات اطلاعاتی  در این راستا افزایش یافته و اطلاع رسانی لازم در زمینه مبارزه با قاچاق کالا به مردم داده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات خوب و مناسب انجام شده در سال گذشته در استان تهران برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: باید از همه تلاشگران این عرصه تشکر و قدردانی کرد که با همت و تلاش های آنان، استان تهران رتبه نخست مبارزه با قاچاق کالا و ارز را به دست آورد.

هاشمی افزود: در زمینه کشف و مبارزه با قاچاق کالا و ارز اقدامات قابل توجهی در استان تهران انجام شده و رشد خوبی در این زمینه دیده می شود اما باید عرصه را هر چه بیشتر  بر قاچاقچیان بسته و میزان کنترل در استان تهران را افزایش دهیم.

استاندار تهران به کنترل هر چه بیشتر مبادی ورودی برای مبارزه با قاچاق کالا تأکید کرد و گفت: کالای قاچاق قبل از ورود به استان تهران از چندین استان عبور می کند اما هم اکنون ۶۰ درصد کالای قاچاق وارد تهران می شود.

این مسئول تأکید کرد: در سال گذشته یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان تهران کشف و ضبط شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار