شهردار گوجان از اختصاص 366 تن قیر برای آسفالت معابر فرعی این شهر خبرداد.
کد خبر: ۵۲۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹ 24 June 2015
  علی محمدی، روز یکشنبه، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اختصاص این میزان قیر به شهرداری گوجان، افزون بر 28 کیلومتر از کوچه ها و معابر فرعی این شهر آسفالت می شود.

وی تأکید کرد: هزینه این میزان قیر، چهار میلیارد ریال بوده که دو میلیارد ریال آن از محل اعتبارات داخلی شهرداری گوجان و بقیه از محل یارانه دولت تأمین و پرداخت شده است.

محمدی افزود: به منظور توسعه معابر شهری گوجان، 28 کیلومتر از کوچه های این شهر با 900 میلیون ریال هزینه از محل اعتبارات داخلی شهرداری زیرسازی شده است.

وی تصریح کرد: در راستای توسعه شهر گوجان، دو کیلومتر جدول در این شهر با یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار احداث شده است.

شهردار گوجان بیان داشت: به تازگی یک دستگاه لودر به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال به شهرداری این شهر اختصاص یافته که 725 میلیون ریال، آن را شهرداری و بقیه را دولت پرداخت کرده است.

وی اضافه کرد: همچنین یک دستگاه خودروی سواری به ارزش 310 میلیون ریال و یک دستگاه کامیون به ارزش 550 میلیون ریال، از محل اعتبارات شهرداری، برای تسهیل در امور خدمات رسانی شهری گوجان، خریداری شده است.

محمدی عنوان داشت: شهرداری گوجان، همه روزه نسبت به جمع آوری زباله های این شهر و انتقال آن در محل دفن زباله های شهرستان فارسان در منطقه سایت بیدکل، اقدام می کند.

وی اظهار داشت: محل دفن زباله های شهری در این سایت از شرایط مطلوبی برخوردار نیست و پیش بینی محلی مناسب در این زمینه، ضروری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار