یک تمرین دهنده بزرگ فوتبال جهان در مشهد
هولگر فاخ 52 ساله که سابقه سرمربيگری تمیهای مشهور آلماني را دارد در فصل جاري ليگ برتر به جای هسلر به عنوان مربي در ترکيب تيم فوتبال پديده مشهد قرار مي‌گيرد.
کد خبر: ۵۲۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۳ 25 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی ، تیم فوتبال پدیده مشهد از توافق با" هولکه فاخ " مربی تمرین دهنده باشگاه مونشن گلادباخ آلمان خبر داده است تا وی در کنار علیرضا مرزبان ، این تیم را در لیگ پانزدهم هدایت کند.
این مربی آلمانی 52 ساله
 و بازيکن اسبق تيم ملي فوتبال اين کشور که به گفته مرزبان نام مهمی در فوتبال آلمان محسوب می‌ شود بعد از توماس هسلر دومین خارجی مشهوری است که به پدیده خواهد آمد.

هلگر فاخ چهارشنبه در مشهد


فاخ در مونشن گلادباخ فعالیت کرده و یک فصل نیز در باشگاه پادربورن آلمان در کادر فنی قرار داشته و بتازگی به مرزبان قول داده که برای حضور در کادر فنی تیم پدیده ، به مشهد خواهد آمد.
علیرضا مرزبان با تایید این خبر گفت : فاخ که سابقه هدایت تیم هایی مثل مونشن گلادباخ، ولفسبورگ، آکس بورگ، پادربورن و ... را دارد به ایران می‌ آید تا در کنار من تیم را تمرین بدهد.سرمربي تيم فوتبال پدیده درباره پيوستن فاخ، مربي شاغل در بوندسليگاي آلمان به پدیده توضیح داد : فاخ، مربي است که سابقه حضور در 400 بازي بوندس‌ليگا را در کارنامه خود دارد و سرمربي تيم‌هايي مثل مونشن‌گلادباخ و پادربورن و ... بوده‌ است، او يک تمرين‌دهنده فوق‌العاده است که اگر مشکل خاصي پيش نيايد چهارشنبه هفته آينده براي آغاز همکاري با ما به مشهد خواهد آمد.
مرزبان در خصوص اينکه گفته مي‌شود فاخ چند سالي است که شاغل نبوده نيز دفاعی تمام قد داشت : بايد بگويم که به هر حال هر مربي دوره‌اي را کنار مي‌نشيند و به اين شکل نيست که اين موضوع عجيبي باشد، براي مثال فرانک پاگلزدورف، نيز که امسال در تيررس يکي از تيم‌هاي ليگ برتري بود هم چند سالي بدون تيم بود، اين موضوع عجيبي نيست و فوتبال ايران از فوتبال دنيا جدا نيست.
لازم به ذکر است مرزبان سالها در آلمان زندگی کرده و با بسیاری مربیان آلمان رفاقت نزدیک دارد ، کما اینکه پیشتر نیز توانست توماس هسلر ملی پوش سابق این کشور را به پدیده بیاورد و در کادر فنی این تیم مشهدی قرار دهد.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جعفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
گویا شیشلیک های پدیده کار خودشو کرده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار