کد خبر: ۵۲۸۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 25 November 2017
نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان از تشییع و خاکسپاری پیکر دو شهید گمنام طی هفته آینده در زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حمزه دهقان در نشست خبری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس جهت خاکسپاری در شهر زاهدان 4 آذر ماه وارد زاهدان می‌شود و در ساعت ‌8 صبح در فرودگاه زاهدان مورد استقبال احاد مردم قرار می گیرد.

وی بیان کرد: پیکر این شهیدان ساعت 8 صبح در فرودگاه زاهدان مورد استقبال آحاد مردم قرار می گیرد و ظهر روز دوشنبه همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام از مسجد ابوذر غفاری تشییع و در نقطه مورد نظر قرارگرفته در بولوار رسالت و در ارتفاع شهر زاهدان خاکسپاری شود.

دهقان با اشاره به این که این دو شهید گمنام 17 و 20 سال سن داشته اند عنوان کرد: شهید 17 ساله مربوط به عملیات رمضان سال 1361 و شهید 20 ساله هم مربوط به عملیات کربلای چهار در تاریخ چهار دی 1365 است.

وی با بیان این که تاکنون پیکر 107 شهید در 46 نقطه از استان خاکسپاری شده است تصریح کرد: مردم وظیفه دارند از ارزش‌های دوران دفاع مقدس پاسداری کنند که این امر در شهر زاهدان به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است به طوری که در 13 نقطه از شهر زاهدان شهید گمنام داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار