رئیس هیئت اسکیت استان خراسان‌رضوی گفت: نماینده خراسان‌رضوی در مسابقات بین‌المللی اسکیت حضور می‌یابد.
کد خبر: ۵۲۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ 25 November 2017
به گزارش تابناک : محمد عجم اظهار داشت: در تاریخ 15 تا 17 آذرماه مسابقاتی تحت عنوان مسابقات بین‌المللی مارشال با شرکت قهرمانان تراز اول از هر کشوری برگزار می‌شود.

رئیس هیئت اسکیت استان خراسان‌رضوی با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی ایران گفت: این مسابقات با شرکت بانوان و آقایان ایرانی تا 16 سال و 16 سال به بالا تشکیل شده اما بیشتر شرکت‌کنندگان این استان را افراد زیر 16 سال شامل می‌شوند.

عجم با اشاره به ثبت نام 11 کشور در مسابقات بین‌المللی تصریح کرد: فعالیت استان خراسان‌رضوی در رشته فری استایل حدود یک سال بوده که هدف از شرکت در این مسابقه، حضور نوجوانان و شرکت‌کنندگان خراسانی در بین بزرگان و قهرمانان است.

وی با اشاره به وجود اصفهان به‌عنوان قطب تیم ملی گفت: تیم استان خراسان‌رضوی حدود سه ماه اخیر در اصفهان رتبه اول و دوم را به دست آورده و دارای مدال‌های طلا و نقره شدند و درصورت ادامه داشتن همین روال، شاهد پیشرفت استان خراسان‌رضوی در رشته فری‌استایل هستیم.

عجم ادامه داد: در پایان از رسانه جهت حمایت از هیئت اسکیت خراسان‌رضوی تشکر می‌کنم و امیدواریم که همان طور که ورزشکاران استان خراسان‌رضوی در رشته‌های سرعت و هاکی دارای افتخاراتی بوده‌اند، برای رشته فری‌استایل نیز حرفی برای گفتن داشته باشند.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار