سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک:
سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک گفت: یکی از مهمترین خواسته های مردم شهرستان بهبود کیفیت آب شرب و آغاز اجرای خط انتقال آب از سد طالقان است.
کد خبر: ۵۲۹۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ 25 November 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، سید محمد حسینی درجلسه شورای اداری که روزشنبه در فرمانداری آبیک برگزار شد، اظهار داشت: شاید استان قزوین بامشکل کمبود آب روبرو باشد ولی مردم شهر آبیک از آب باکیفیت بی بهره اند و تنها خواسته مردم این شهرستان و خانواده شهدا کیفی سازی آب شرب است.

حسینی با تبریک هفته بسیج اظهارداشت: بسیج در تمامی عرصه‌ها نقش مهمی در عمران و سازندگی و ایجاد امنیت در کشور ایفا کرده است.

وی افزود: دشمن تلاش زیادی برای از بین بردن انقلاب داشته که آخرین ترفند آنها ایجاد داعش بود و سرمایه ‌گذاری سنگینی کردند و می‌خواستند راه امام حسین(ع) را از بین ببرند لذا دشمنی خود را در زیر پرچم محمد رسول‌الله مطرح کردند و با اسم اسلام کارهایی انجام ‌دادند تاچهره اسلام رادردنیا خطرناک نشان دهند.

حسینی ادامه داد: امروز با دلاوری جوانان این مرز و بوم و فرماندهی کل قوا شاهد شکست داعش هستیم اما باید بدانیم این دشمنی در این مرحله ختم نمی‌شودوموضوع شیعه‌کشی همچنان با ترفندهای مختلف ادامه خواهد یافت و باید هوشیار باشیم.

حسینی ادامه داد: وحدت شیعیان و مسلمانان از نکات مهمی است که با کمک آن توانستیم بر داعش پیروز شویم و امروزعده‌ای به دنبال تفرقه میان مردم و مسئولان هستند که امیدواریم آنها نیز سر عقل بیایند و در مسیر ولایت حرکت کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک بیان کرد: در زلزله اخیر یک هزار و۹۶۰ روستا تخریب شده که همه وظیفه داریم در ساخت و ساز این مناطق مشارکت کنیم که شاهدحضور گسترده مردم هستیم و ترافیک سنگین جهت امداد رسانی به استان کرمانشاه بیانگر وحدت و همدلی ملت ایران در تمامی حوادث است.

وی اضافه کرد: در موضوع اسکان و ساخت و ساز ساختمان‌های تخریب شده باید ورود کرد و همه اعم از دولت و ملت در بازسازی همکاری کنیم.

حسینی تصریح کرد: دو روستای زلزله زده برای بازسازی به شهرستان آبیک واگذار شده که تاکنون ۵۰ میلیون تومان کمک مردمی جمع ‌آوری شده که با توجه به وسعت خرابیهای ایجاد شده این مبلغ برای انجام کار کافی نیست و باید حمایتهای دیگری هم صورت گیرد.

مسلم لطفی‌زاده فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) نیز در این جلسه با تبریک هفته بسیج اظهارداشت: فرهنگ بسیجی موجب پیشبرد اهداف انقلاب شده است و باید این موضوع در جامعه نهادینه شود.

وی افزود: در ۸ سال دفاع مقدس نیز با تقدیم هزاران شهید ازانقلاب واسلام دفاع شد ودرشرایط کنونی هم به حضور بسیج و روحیه شهدات در جامعه نیازمندیم تا از دشمنان آسیب نبینیم.

لطفی‌زاده تصریح کرد: اگر امروز شاهد برخی مشکلات در فرهنگ و اقتصاد هستیم بیشتر آنها برگرفته از دسیسه دشمنان است واگر در مسئولیتهایی که داریم با روحیه انقلابی کار کنیم وضعیت بهترمیشود.

وی بیان کرد: مجموعه بسیج در شهرستان با حضور جوانان در عرصه های مختلف فعالیت می‌کند که بیش از ۵ گردان در حوزه های امنیتی با عنوان الی ‌بیت‌المقدس، سازندگی، اشتغالزایی، محرومیت زدایی، تربیتی در قالب حلقه‌های صالحین و سایر موارد در حال خدمت هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار