کد خبر: ۵۳۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳ 25 June 2015
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفـت: ترویج فرهنگ ایثار در طرح هجرت سه دنبال می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، خسرو ساکی ظهر امروز در جلسه هماهنگی طرح هجرت سه در استان البرز اظهار کرد: یکی از مهمترین مسائلی که طرح هجرت دنبال می‌کند ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار در بین نسل نوجوان و جوان امروز جامعه است.
وی ادامه داد: این طرح که با استقبال بسیاری از دانش‌آموزان قرار می‌گیرد می‌تواند عاملی مهم برای نهادینه کردن این فرهنگ در بین دانش‌آموزان باشد.
این مسئول درباره چگونگی اجرای طرح هجرت سه در مدارس شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان گفت: با اجرای این طرح بسیاری از مدارس در این استان می‌تواند برای ابتدای مهر زیباسازی و بازسازی شود و دانش‌آموزان نیز در این امر خداپسندانه حضوری پررنگ دارند.
ساکی گفت: طرح هجرت سه از جمله طرح‌های موثر بسیج سازندگی است که با استفاده از توانمندی نیروهای جوان اجرا می‌شود و نقش بسزایی در پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و رشد و تعالی معنوی و اجتماعی دارد.
وی افزود: عمده محور فعالیت دانش‌آموزان در این طرح نقاشی، تعمیرات ساختمان و میز و نیمکت‌ها، محوطه‌سازی، دیوارنویسی، برق‌کشی، درب و پنجره‌سازی، زیباسازی و جوش‌کاری می باشد که دانش‌آموزان علاوه بر پرکردن اوقات فراغت با مهارت‌های مختلف آشنا می‌شوند.
ساکی ویژگی اصلی طرح هجرت سه را یک برنامه فرهنگی و تربیتی عنوان کرد و گفت: در اجرای این طرح نهادینه کردن فرهنگ ایثار، فداکاری و مشارکت در کنار سایر فعالیت‌های دنبال می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار