رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی گفت:‌ دانش آموزان دوره ابتدایی که در تمام دروس موفق به کسب سطح خیلی خوب شدند می‌توانند تقاضای جهش تحصیلی از پایه دوم به چهارم، سوم به پنجم و چهارم به ششم را داشته باشند.
کد خبر: ۵۳۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷ 26 June 2015
مجید قدمی با اشاره به ثبت‌نام جهش تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی اظهار داشت:‌ جهش تحصیلی دانش‌آموزان مطابق با آئین نامه شورای عالی آموزش و پرورش امکان پذیر است و امسال دانش‌آموزان دوره ابتدایی می‌توانند از پایه دوم به چهارم، سوم به پنجم و چهارم به ششم برای جهش تحصیلی اقدام کنند.
وی افزود:‌ دانش‌آموزان متقاضی جهش تحصیلی باید در تمام دروس خود موفق به کسب سطح خیلی خوب شده باشند، پس از آن می‌توانند به دبستان خود مراجعه کنند و تقاضای جهش تحصیلی داشته باشند که از سوی مدرسه به ادارات آموزش و پرورش معرفی می‌شوند.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور خاطرنشان کرد:‌ این دانش آموزان پس از تائید ادارات آموزش و پرورش به آموزش و پرورش استثنایی معرفی می‌شوند و صلاحیت‌های هوشی و روانی آنها توسط سازمان آموزش و پرورش استثنایی بررسی می‌شود، دانش‌آموزان پس از تائید صلاحیت‌های هوشی و روانی می‌توانند در ارزشیابی شهریور ماه برای پایه بالاتر شرکت کنند که در صورت کسب سطح خیلی خوب در تمام دروس به صورت جهشی به پایه بالاتر ارتقاء می‌یابند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار