نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید بهشتی با نگاه انقلابی در برابر جریان‌های انحرافی ایستاد.
کد خبر: ۵۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶ 27 June 2015
تابناک بوشهر: عبدالکریم جمیری در مراسم یادواره شهید بهشتی و یاران با وفایش در سپاه استان بوشهر با بیان اینکه شهید بهشتی در علم، اخلاص، مدیریت، شجاعت و تدبیر بی‌نظیر بود اظهار داشت: شهید بهشتی در علم، اخلاص، مدیریت، شجاعت و تدبیر بی نظیر بود و همین خصوصیت‌ها سبب شهادت وی از سوی دشمنان انقلاب شد.

وی با بیان اینکه دشمنان از تمام روش‌ها در ترور شخصیت‌های انقلاب اقدام می‌کردند گفت: دشمنان در سال‌های اولیه پیروزی انقلاب شرایط بسیار سختی را از طریق ترور شخصیت‌های تاثیرگزار در انقلاب نظیر شهید بهشتی برای سرنگونی نظام اسلامی به‌وجود آوردند.

وی با اشاره به اینکه شهید بهشتی با تشخیص جبهه حق با تمام توان در مقابل جبهه کفر ایستادگی می‌کرد تصریح کرد: همین روحیه سبب شد تا دشمنان نظام وی را برنتابند و ایشان را به فیض شهادت برسانند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی شخصیت شهید بهشتی را تشریح کرد و افزود: این شهید والامقام در زمان طاغوت، با زیرکی هرچه تمامتر در تالیف کتاب‌های درسی نقش آفرینی می‌کرد و دشمن به شناخت این شخصیت سترگ پی نمی‌برد.

جمیری به نقش مهم این مجتهد آگاه در شکل دهی تشکل‌هایی نظیر حزب جمهوری اسلامی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این نقش آفرینی‌ها برگرفته از نگاه سازمان یافته توام با اخلاص ایشان بود که تمام قد برای دفاع از نظام و پیشبرد اهداف متعالی آن ایستادگی می‌کرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در آن برهه از زمان، جز ریختن خون شهید بهشتی و یارانش این آگاهی را به مردم نمی‌داد تا حق را از باطل تشخیص دهند.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب بیدارند و دست از مقابله با نظام اسلامی بر نخواهند داشت، تاکید کرد: ما باید هوشیار باشیم و بدانیم که به هیچ وجه نمی‌توان در مقابل دشمنان قسم خورده نظام کوتاه آمد چرا که آنان کوتاه نخواهند آمد و تا سرنگونی این نظام به دشمنی خودشان ادامه می‌دهند.

جمیری مهمترین حربه دشمن علیه نظام اسلامی را حربه تبلیغات خواند و بیان کرد: استکبار جهانی بر محور تبلیغات، دنیا را دارد مدیریت می‌کند و اگر ما مواظب نبوده و دچار غفلت بشویم، بار دیگر فریب تبلیغات مسموم دشمن را می‌خوریم همچنان که عده زیادی از امت اسلامی در تشخیص مظلومیت و حقانیت شهید بهشتی فریب آنان را خوردند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، بر دشمن شناسی و شناسایی روش‌های دشمن تاکید کرد و افزود: این مهم وظیفه کسانی است که می‌خواهند از اسلام و انقلاب دفاع کنند و تنها راه این شناخت، بصیرت است که با ولایت مداری تحقق می‌یابد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار