کد خبر: ۵۳۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳ 27 June 2015
شهردار منطقه بیست تهران از توزیع شش هزار بسته حمایتی به مناسبت ماه مبارک رمضان ویژه نیازمندان و بی بضاعتان شناسایی شده خبر داد.

منصور کتانباف با بیان این مطلب افزود: با تلاش جهادی و تحقیق های میدانی کارشناسان طی چند ماهه اخیر ضمن رعایت کرامت و حرمت شهروندان، خانواده های نیازمند در محدوده شهری و روستاهای شهرری شناسایی و روند رسیدگی به آنها با مشارکت خیرین همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه تا نیمه ماه مبارک رمضان شش هزار بسته حمایتی بین خانواده های نیازمند توزیع می شود، گفت: علاوه براهدای کالاهای مورد نیازمعیشتی، ارائه خدمات مشاوره ای، پزشکی و درمانی، تحصیلی و تغذیه ای نیز در دستور کار مدیریت شهری منطقه 20 قرار گرفته است که در ماه های آتی انجام خواهد شد.

وی استفاده از ظرفیت خیرین درجهت برطرف کردن مشکلان نیازمندان بسیار تاثیرگذار دانست و افزود: بانک اطلاعاتی نیازمندان شناسایی شده در نواحی هفتگانه، دارای اطلاعات کامل پزشکی، اجتماعی و معیشتی است وخیرین علاقه مند می توانند با مراجعه به شهرداری منطقه 20، در این امر خیر مشارکت کنند.

شهردار منطقه بیست در پایان رسیدگی به نیازمندان، خانواده های بی بضاعت و بانوان سرپرست خانوار را از اولویت های شهرداری تهران برشمرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار