در جلسه امروز اعضای شورای شهر تهران و شهردار تهران مواردی از جمله انتصابات جدید در روزهای آینده در شهرداری و همچنین افزایش سهم اعتبارات شهرداری در لایحه بودجه ۹۷ دولت مطرح شد.
کد خبر: ۵۳۷۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸ 12 December 2017
در جلسه صبحانه کاری محمدعلی نجفی شهردار تهران با اعضای شورای شهر تهران در پشت درهای بسته مواردی در جلسه امروز مطرح شد. 

زهرا نژادبهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به برخی از موارد مطرح شده در جلسه امروز اظهار کرد: در ابتدا موضوع لایحه بودجه 97 دولت و افزایش سهم اعتبارات کلانشهرها و بویژه تهران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی با اشاره به صحبت‌های شهردار تهران گفت: خوشبختانه اعتبارات خوبی در سال آینده برای شهرداری‌ها و بویژه شهرداری تهران پیش‌بینی شده است که این موضوع می‌تواند به حضور محمدعلی نجفی شهردار تهران در جلسات هیئت دولت برگردد. 

وی همچنین به ارسال لایحه بودجه 97 شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: در این جلسه در این خصوص نیز صحبت شد برهمین اساس به زودی لایحه به شورا ارسال خواهد شد. 

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران تصریح کرد: یکی دیگر از مواردی که در جلسه امروز بحث و تبادل نظر شد انتصابات جدید در شهرداری تهران بود که قرار است طی روزهای آینده انتصابات جدید در بدنه مدیریت شهری صورت بگیرد و قرار شد در این خصوص طبق روال همیشه شهردار تهران با اعضای شورای شهر مشورت‌های لازم را انجام دهد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار