سرپرست اداره‌کل درمان سازمان تأمین اجتماعی خبر داد
سرپرست اداره‌کل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: باتوجه به اینکه بیمارستان برای 100 هزار نفر باید ساخته شود، اما در شهرستان تاکستان برای جمعیت 30 هزار بیمه‌شده احداث شده است.
کد خبر: ۵۳۸۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 16 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، طی مراسمی و با حضور سیدمجید صادقی‌راد سرپرست اداره‌کل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار، علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، محمدصادق بابایی مدیر درمان استان قزوین، سیاوش طاهرخانی فرماندار تاکستان، بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسؤولان بخش جراحی زنان، اطفال، زایمان و رادیولوژی بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان تاکستان افتتاح شد.

در این مراسم 6 اتاق ویژه زایمان و تجهیز دستگاه رادیولوژی دیجیتال با 700 میلیون تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.

سرپرست اداره‌کل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: جمعیت بیمه شده شهرستان تاکستان 30 هزار نفر است و باتوجه به سطح‌بندی سازمان تأمین اجتماعی اگر قرار بود به این شهرستان مجوز ندهیم، احداث بیمارستان هم غیرممکن بود اما وقتی بیمارستان احداث شده است، به آن رسیدگی می‌کنیم.

سیدمجید صادقی‌راد ادامه داد: سعی می‌کنیم بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان تاکستان را روی پا نگاه داشته و از لحاظ سطح‌بندی جمعیت را حساب کنیم.

وی با بیان اینکه غیر بیمه‌شده تأمین اجتماعی جزو جمعیت سازمان تأمین اجتماعی نیست، گفت: اگر شهرستان تاکستان دارای 200 هزار نفر جمعیت باشد، آن چیزی که به ما مربوط است، 30 هزار بیمه شده‌ای بوده که در آن هستند و برای این بیمه‌شده‌ها برنامه‌ریزی و هر نوع خدمتی را می‌توان اضافه کرد و تجهیز جدید در نظر گفت.

سرپرست اداره‌کل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی عنوان کرد: متولی اصلی بهداشت و درمان در کشور وزارت بهداشت است و این وزارت باید خدماتی را تأمین کند تا ما از آن خرید کنیم.

صادقی‌راد تصریح کرد: باتوجه به اینکه بیمارستان برای 100 هزار نفر باید ساخته شود، اما در شهرستان تاکستان برای جمعیت 30 هزار بیمه‌شده احداث شده است.

این مسؤول یادآور شد: امکانات در این شرایط خارج از نُرم، باید براساس معیارها و استانداردهای کشور صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار