سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت قم مطرح کرد
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: هم اکنون سه هزار و 500 واحد در صنعت چوب قم در حال فعالیت هستند که 2 هزار واحد دارای مجوز رسمی بوده و یک هزار و 500 واحد بدون مجوز و پروانه مشغول فعالیت هستند.
کد خبر: ۵۴۱۶۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۸ 21 December 2017
به گزارش تابناک قم، محمود سیجانی در همایش صنعت چوب استان قم اظهار کرد: رشد سه برابری صادرات صنایع چوبی قم نسبت به سال گذشته اگرچه چشمگیر است ولی رقم این صادرات هیچ تناسبی با ظرفیت‌های عظیم صنایع چوبی قم ندارد.

وی افزود: سال گذشته ارزش صادرات مبلمان قم 25 هزار دلار بوده که این آمار با رشد سه برابری از ابتدای سال جاری تا پایان آبانماه به 75 هزار دلار رسیده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم اشتغال 20 هزار نفر به صورت مستقیم در صنعت چوب استان قم را نشان از ظرفیت‌های مهم این صنعت دانست و گفت: هم اکنون سه هزار و 500 واحد در صنعت چوب قم در حال فعالیت هستند که 2 هزار واحد دارای مجوز رسمی بوده و یک هزار و 500 واحد بدون مجوز و پروانه مشغول فعالیت هستند.

وی با تاکید بر پیگیری ساماندهی واحدهای بدون مجوز فعال در صنعت چوب قم ادامه داد: ایجاد شهرک صنعتی ثامن الائمه(ع) در بخش قنوات قم به عنوان نخستین شهرک صنعتی تخصصی در کشور گام مهمی برای صنعتی کردن واحدهای تولیدی مبلمان قم بود به طوری که امروز واحدهای صنعتی شاخصی در این شهرک شکل گرفته و مشغول تولید مبلمان و صنایع چوبی با بالاترین کیفیت هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار