نماینده ولی فقیه در استان البرز :
نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاکید بر اینکه منکر ایرادهای دستگاه‌ها نیستیم، گفت: حمله به قوه قضاییه با شعار عدالت آنهم از غیر مسیر عادلانه جای تامل دارد.
کد خبر: ۵۴۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱ 22 December 2017

به گزارش تابناک البرز، نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاکید بر اینکه منکر ایرادهای دستگاه‌ها نیستیم، گفت: حمله به قوه قضاییه با شعار عدالت آنهم از غیر مسیر عادلانه جای تامل دارد.

بر اساس این گزارش، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان کرج با بیان اینکه طبق سخنان امیرالمومنین (ع) یکی از مواردی که زبان انسان زیرک را در بیان مطالب خود گنگ می کند، فقر است، اظهار کرد: عده ای به فقرا به دید حقارت نگاه کرده و به سخنان آن ها توجه نمی کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس روایات و سخنان اهل بیت (ع) فقر؛ مرگ بزرگ تر است چرا که مرگ بین انسان و خواسته های وی فاصله می اندازد با اشاره به مناسبت های پیش رو در هفته جاری، افزود: هشتم ربیع الثانی با میلاد باسعادت امام حسن عسگری (ع) مصادف شده است.

خطیب جمعه کرج ادامه داد: آماده سازی افکار عمومی و جامعه برای پذیرش غیبت حضرت ولی عصر (عج) از جمله مهم ترین فعالیت های آن حضرت در زمان امامت بود، امام عسگری (ع) با مردم ارتباط خود را کم و تماس های خود را با یاران خاص برقرار می کردند تا بدین ترتیب شرایط جامعه را برای پذیرش دوری از امام عادت دهد به طوری که غیبت امام زمان (عج) از مردم امری دور از ذهن نباشد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه چهارم ربیع الثانی سال ۱۷۲ قمری ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی از فرزندان امام حسن مجتبی (ع) ثبت شده که شخصیتی لازم التعلیم است، گفت: حضرت عبدالعظیم حسنی یکی از معتمدین اهل بیت (ع) بوده است.
 
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه چهارم دی ماه ولادت حضرت عیسی مسیح (ع) است که در خصوص این پیامبر در قرآن کریم آیات فراوانی مطرح شده است، خاطرنشان کرد: فصل جدید سال از امروز شروع می شود و در روزهای پایانی سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به سر می بریم به همین منظور مردم منتظر تحقق وعده های داده شده هستند، خوب است دولتمردان گزارش عملکرد خود در قسمت های مختلف از جمله حوزه تولید و اشتغال را به اطلاع عموم مردم برسانند.
 
وی ادامه داد: حرف های قشنگ و فانتزی در حالی با شور و حرارت بیان می شود که باید دید اثر و فایده بیان این مطالب در کجا نمود داشته است، گاهی از حقوق بشر و حقوق شهروندی مطالبی بیان می شود اما باید مواظب بود در دامن دشمنان و غرب نیفتیم.
 
خطیب جمعه کرج با اعلام اینکه نباید خواسته و یا ناخواسته فرهنگ غرب و سبک زندگی کشورهای غربی در کشور توسعه و ترویج داده شود، اظهار کرد: امروز به اسم حقوق بشر، کشورهای مظلوم یمن و دیگر مظلوم جهان را مورد هجمه قرار می دهند در حالی که دفاع از این کشورها اتهام به نقض قوانین حقوق بشر را به همراه دارد.
 
نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه عده ای درصدد تضییع حقوق انسان ها هستند بدین منظور باید توجه شود که با عناوین مختلفی چون حقوق بشر خلاف این اقدامات در کشور رخ ندهد، افزود: باید به آموزه های اسلامی که تدوین کننده آن خالق بشر است توجه داشت.
 
قاچاق کالا حرام در حال انجام است
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه ائمه اطهار (ع) راجع به آب، هوا و محیط زیست سالم موارد متعدد و ویژه ای را مطرح کرده اند، اظهار کرد: این روزها با پدیده آلودگی هوا مواجه هستیم لذا باید توجه جدی و اقدام دستگاه ها به رفع این مشکل معطوف شود چرا که آلودگی هوا نقش مستقیمی در تمامی امورات نظیر فعالیت های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و هنری دارد.
 
وی گفت: این خسارت ها قابل جبران‌نیست با تعطیلی آموزش و پرورش، ادارات و کارخانجات کار درست نمی شود چرا که آلودگی هوا یک مرتبه درست نخواهد شد، باید برنامه مدونی برای این مشکل دیده شود تا این معضل برطرف شود.
 
خطیب جمعه کرج تصریح کرد: حقوق شهروندی انسان ها باید از دریچه اسلام مورد توجه قرار گیرد بدون شک مسئله کار تولید و اشتغال مطالبه به حق مردم است که باید محقق شود.
نماینده ولی فقیه در استان البرز یکی از موانع تحقق اقتصاد مقاومتی را ورود کالای قاچاق به کشور دانست و گفت: دشمنان از طریق قاچاق کالا به نظام، اقتصاد کشور و هویت ملی ما ضربه می زنند.
 
آیت الله حسینی همدانی قاچاق کالا را حرامی دانست که انجام می شود و گفت: با انجام این حرام کارخانه های کشور رو به تعطیلی و جوانان ما بیکار می شوند و بزه اجتماعی در جامعه رو به افزایش می نهد.
 
وی به طرح این سوال پرداخت و گفت: آیا واقعا نمی شود از ورود کالای قاچاق جلوگیری شود؟ چگونه است که ما دشمنان را کیلومترها دور از مرزها زمین گیر می کنیم آنوقت نمی توانیم جلوی کامیون های اجناس قاچاق را بگیریم غیر از این است که منافع عده ای از این راه تامین می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار