چهارمین نمایشگاه قرآن در کرج آغاز به کار کرد
در نمایشگاه فوق بیش از 40 غرفه فعال هستند که غرفه‌های ویژه‌ای چون عفاف و حجاب، آموزش مفاهیم قرآنی به کودکان و نوجوانان و مهدویت در این دوره دایر خواهند بود.
کد خبر: ۵۴۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۸ 28 June 2015
به گزارش تابناک – البرز: چهارمین نمایشگاه قرآنی در استان البرز به مناسبت ماه مبارک رمضان آغاز به کار کرد.
نمایشگاه فوق از امروز تا سیزدهم تیر ماه در نمایشگاه دائمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز دایر است.
نمایشگاه قرآنی امسال به صورت ویژه و با طرح‌های کم‌نظیری آغاز به کار کرده و مدیران و متولیان این نمایشگاه امیدوارند که با همراهی و تعامل رسانه‌ها یکی از بهترین نمایشگاه‌های قرآنی کشور لقب بگیرد.
در نمایشگاه فوق بیش از 40 غرفه فعال هستند که غرفه‌های ویژه‌ای چون عفاف و حجاب، آموزش مفاهیم قرآنی به کودکان و نوجوانان و مهدویت در این دوره دایر خواهند بود.
همچنین در این دوره آثار فاخر معنوی، مذهبی و هنری با رویکرد قرآن و عترت و همچنین غرفه سبک زندگی اسلامی فعال بوده و تلاش می‌کنیم تا مفاهیم قرآنی و مذهبی به درستی در ربیع‌القرآن در جامعه ترویج داده شود.
ساعت برگزاری چهارمین نمایشگاه قرآنی استان البرز از 18 تا 23 هر شب به مدت یک هفته از هفتم تا 13 تیر ماه جاری تعیین شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در حاشیه گشایش چهارمین نمایشگاه قرآن در استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز دایر شده است.
سیدموسی حسینی کاشانی تأکید کرد: استقرار نمایشگاه قرآن با حضور غرفه‌های محصولات فرهنگی، غرفه حجاب و عفاف، غرفه ویژه کودکان و نوجوانان، غرفه پخش فیلم، غرفه فروشگاه کتب علوم قرآنی و دیگر غرفه‌ها فعال شده است.
این مسئول افزود: علاوه بر این با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان البرز از امروز شاهد برگزاری برنامه‌هایی نیز هستیم.
حسینی کاشانی در ادامه سخنان خود به برنامه‌های جنبی این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: برگزاری شب‌های شعر، خاطره‌نویسی، داستان‌نویسی، پخش فیلم‌های کوتاه و بلند با مضامین قرآن و عترت از مهمترین برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود به برگزاری بالغ بر 30 نمایش تئاتر فاخر خیابانی اشاره کرد و افزود: از دیگر برنامه‌هایی که در روزهای برپایی این نمایشگاه اجرا خواهد شد برپایی 30 نمایشگاه تئاتر با عنوان قرآن و اهل بیت علیهم السلام است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به برپایی نمایشگاه‌های قرآن تأکید کرد و افزود: باید تلاش کنیم با برپایی این نمایشگاه‌ها بسترهای آشنایی نوجوانان و جوانان را با کتاب قرآن بیشتر آشنا کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار