عضو شورای شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: اموال شهرداری قزوین بیت‌المال است و باید در مصرف آن احتیاط شود و براساس برنامه‌ریزی و حساسیت‌های لازم باشد.
کد خبر: ۵۴۴۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 27 December 2017

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فرج‌اله فصیحی‌رامندی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: لایحه کمک 75 میلیون تومانی به هیأت ورزشی از ماده 16 ممکن نیست زیرا خلاف قانون است.

وی با بیان اینکه باید مبلغ کمک به هیأت ورزشی از 75 میلیون به 50 میلیون تومان اصلاح شود، اضافه کرد: همچنین باید محل هزینه کردن این مبلغ هم به طور کامل مشخص شود که شهرداری به هیأت ورزشی یا یک تیم والیبال کمک می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: براساس گزارش‌هایی که دارم، تیم والیبال به نام شهرداری شده که اگر درست باشد این موضوع باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

فصیحی‌رامندی عنوان کرد: من نگران این موضوع هستم که برخی مسائل اشتهای سیری‌ناپذیری دارد و هر اندازه کمک مالی شود، باز هم ادعای کم بودن داشته باشد.

این عضو شورا تشریح کرد: باید به طور دقیق مشخص شود که این 75 میلیون تومان به چه حسابی واریز و در چه راستایی هزینه می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: اموال شهرداری قزوین بیت‌المال است و باید در مصرف آن احتیاط شود و بر اساس برنامه‌ریزی و حساسیت‌های لازم باشد.

فصیحی‌رامندی با اشاره به اینکه مقرر شده از کد 20115 به تیم والیبال کمک شود، مطرح کرد: این کد مربوط به بیمه بازرگانی و اموال اشخاص است و ربطی به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ندارد که بخواهیم از این کد کمک کنیم.

در ادامه جلسه سعید دقیقی دیگر عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم مطرح کرد: تیم والیبال سپهرالکتریک از آنجایی که نتوانست در لیگ برتر شرکت کند، هیأت والیبال متولی آن شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار