مدیرکل مدیریت بحران قزوین:
مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین با بیان اینکه بی‌توجهی مردم و گاهی مسؤولان در حق منابع طبیعی رخ داده است، گفت: حفظ منابع طبیعی و انتقال آن به نسل آینده، توجه بیشتر مسؤولان و مردم را می‌طلبد که در این خصوص باید برنامه‌ریزی‌های شود.
کد خبر: ۵۴۵۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 30 December 2017

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، ایرج زاهدپور در مراسم معارفه فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان قزوین اظهار داشت: حفاظت منابع طبیعی از مهم‌ترین رسالات محوله بر عهده ارگان‌های ذیربط است و منابع طبیعی استان از نعمات ارزشمند الهی بوده که به ودیعه در اختیار ما قرار گرفته و ما در قبال حفظ آن مسؤول هستیم.

وی ادامه داد: بعضی از حوادث و بلایا، چه طبیعی و چه انسان‌ساز به طور مستقیم منابع طبیعی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد که باید تدابیر لازم در این زمینه اتخاذ شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین اضافه کرد: آلودگی منابع آب و خاک توسط صنایع آلوده‌کننده، آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع و برداشت بی‌رویه آب‌های زیرزمینی که موجب فرونشست زمین شده از جمله مصادیق مخاطراتی است که منابع طبیعی استان را تهدید می‌کند.

زاهدپور با بیان اینکه بی‌توجهی مردم و گاهی مسؤولان هم در حق منابع طبیعی رخ داده است، مطرح کرد: حفظ منابع طبیعی و انتقال آن به نسل آینده، توجه بیشتر مسؤولان و مردم را می‌طلبد که در این خصوص باید برنامه‌ریزی‌های شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار