سومین نمایشگاه قرآن و عترت با حضور امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی در قم آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۵۴۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵ 29 June 2015
به گزارش تابناک قم، این نمایشگاه به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم شب گذشته در سالن غدیر دفتر تبلیغات اسلامی واقع در ابتدای خیابان معلم آغاز به کار کرد و به مدت هفت شب تا 13 تیرماه در ساعات 22 تا یک بامداد، با غرفه ها و ویژه برنامه های مختلف میزبان علاقمندان و شهروندان قمی خواهد بود.

در حاشیه آغاز به کار این نمایشگاه، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری در ماه رمضان را فرصت مناسبی برای انتقال آموزه‌های دینی برشمرد و افزود: یکی از امتیازات ویژه نمایشگاه قرآن و عترت سال 94، حمایت از هنرمندان استانی در قالب این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه استان قم ظرفیت بالایی در عرصه‌های مختلف هنری دارد، تصریح کرد: برای معرفی و ارائه آثار هنرمندان استان به زائران حضرت معصومه(ع) لازم است مراکزی در مرکز و ورودی‌های شهر قم ایجاد شود.

کارگاه‌های زنده هنری، گالری آثار قرآنی، شبی با قرآن، مسابقات فرهنگی قرآنی، ارائه کتاب و نرم افزار، اجرای تواشیح توسط گروه‌های استانی و ملی، برپایی غرفه‌های هنری و صنایع دستی، بخش کودک و نوجوان، برگزاری نشست‌های تخصصی قرآن‌پژوهی، تجلیل از خادمان قرآنی، شب شعر و... از جمله بخش‌ها و برنامه‌های این نمایشگاه است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار