سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری با بیان این‌‌که بازی این هفته برابر مقاومت البرز تغییری در جایگاه ما ایجاد نمی‌کند، گفت: این مسابقه حساسیتی برای‌مان ندارد و فقط می‌خواهیم از آن لذت ببریم.
کد خبر: ۵۴۶۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ 01 January 2018

کیاوش علاسوند در خصوص دو بازی باقی‌مانده تیمش در لیگ برتر کشور، اظهار کرد: دو هفته دیگر از لیگ برتر باقی مانده است که این هفته در دیداری خارج از خانه با مقاومت البرز بازی می‌کنیم و در هفته پایانی میزبان تیم گیتی‌پسند هستیم. ما سال بدی را نداشتیم و تمام تلاش‌مان را کردیم تا رتبه بهتر از چهارمی کسب کنیم، هر چند که به این صورت نشد.

وی افزود: عملکرد تیم‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر از نیم‌فصل اول بود و در تلاش هستیم که از دو بازی آینده نیز شش امتیاز کسب کنیم و اگرچه جایگاه جدولی‌مان تغییری نمی‌کند اما می‌خواهیم با امتیازات بیشتر لیگ را به پایان برسانیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری با اشاره به دیدار این هفته تیمش برابر مقاومت البرز، عنوان کرد:‌ حریف که یک تیم خوب و جوان است که هنوز کمی خطر سقوط را احساس می‌کند و به همین دلیل، این دیدار برای آن‌ها حساسیت دارد. این بازی برای ما حساسیتی ندارد و فقط می‌رویم که از این دیدار لذت ببریم. مقاومت تیمی است که خوب فوتسال بازی می‌کند و همیشه بازی‌های دو تیم مقاومت و حفاری دیدارهای خوبی بوده است. در این بازی تلاش می کنیم از تمامی نفرات‌مان و آن‌هایی که در طول فصل کمتر بازی کرده‌اند، استفاده کنیم تا تجربه آن‌ها برای سال آینده بیشتر شود.

وی با بیان این‌که از روز اول تمام هم و غم و تلاش‌مان این بود که امسال رتبه بهتر از چهارمی کسب کنیم اما نشد، افزود: همانطور که می‌دانید برای به دست آوردن رتبه‌های اول تا سوم یکسری امکانات نیاز است که ما متاسفانه نداریم و بازی قبلی ما در اهواز این موضوع را بیشتر نشان می‌دهد، چرا که متاسفانه مسوولان شهر با ما همکاری نکردند و سالن نفت را که بازی‌های‌مان در آن برگزار می‌شد، به ما ندادند و بدون تمرین در یک سالن دیگر بازی کردیم.

علاسوند عنوان کرد: یکی از معضلات ما عدم حمایت از سوی مسوولان شهری است. ما از سوی باشگاه حفاری حمایت می‌شویم ولی با توجه به این‌که این تیم یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های فوتسال استان محسوب می‌شود، انتظار می‌رود که از آن حمایت بیشتری صورت بگیرد. ما نشان دادیم که توان رفتن روی سکو را هم داریم و اگر از سوی سایر ارگان‌ها نیز حمایت شویم، جوانان تیم‌مان لیاقت کسب سکو را هم دارند.

وی خاطرنشان‌کرد: مسوولان استان باید برای کمک به چنین تیمی بسیج شوند. ما خواسته زیادی هم نداریم و تنها می‌خواهیم یک سالن استاندارد داشته باشیم. مسوولان حفاری تمام تلاش‌شان را کردند ولی ما حمایت سایر مسوولان را هم می‌خواهیم. سال گذشته مسوولان مناطق نفت‌خیز جنوب واقعا همکاری بسیار خوبی با ما داشتند ولی امسال تنها 20 جلسه در سالن این شرکت تمرین کردیم و همکاری لازم با ما انجام نشد.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری در ادامه گفت: اگرچه دو بازی آینده، تغییری در جایگاه ما ایجاد نمی‌کند اما تا آخرین بازی می‌جنگیم و ضمن این‌که جوانمردانه و شرافتمندانه بازی می‌کنیم، سعی می‌کنیم از بازی لذت ببریم، چرا که دیگر استرس نداریم.

وی در پاسخ به این سوال که امسال چه تیمی قهرمان لیگ خواهد شد، عنوان کرد: به نظرم مس سونگون قهرمان خواهد شد، زیرا این تیم لیاقت کسب این عنوان را دارد و تیمی که در طول فصل ثبات داشته باشد، شایسته قهرمانی است. این تیم امسال با هزینه و با بازیکنان خوب بسته شد، ضمن این‌که بی‌حاشیه هم بود و همین‌ها عواملی هستند که می‌تواند یک تیم را به قهرمانی برساند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار