معاون خدمات شهری شهرداری اهواز خبر داد:
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از محدود کردن فضای فعالیت عرضه‌کنندگان قلیان در دو منطقه شرق و غرب اهواز خبر داد.
کد خبر: ۵۴۷۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸ 03 January 2018

علیرضا عالی‌پور با بیان اینکه تعداد عرضه‌کنندگان قلیان در پارک‌های اهواز بسیار زیاد شده است، اظهار کرد: مقابله با عرضه قلیان در پارک‌ها و برخورد قانونی با عرضه‌کنندگان مستلزم همکاری مشترک شهرداری و نیروی انتظامی است که در حال حاضر نیروی انتظامی به دلیل مطالبات مالی نیروهای خود را شهرداری اهواز خارج کرده است ولی در صورت همکاری مجدد نیروی انتظامی، طرح محدودیت فضای فعالیت عرضه‌کنندگان قلیان در دو منطقه شرق و غرب اهواز اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه قانون در خصوص کنترل عرضه دخانیات در اماکن عمومی ابهام دارد، افزود: جمع‌آوری همه عرضه‌کنندگان قلیان امکان‌پذیر نیست زیرا قانون به طور قطع و یقین خرید و فروش قلیان را جرم اعلام نکرده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: عرضه قلیان در اماکن عمومی برای افرادی که جهت تفریح سالم به بیرون از منزل و پارک‌ها آمده‌اند آزاردهنده است، با توجه به این موضوع طرحی در دست است تا فعالیت عرضه‌کنندگان قلیان در پارک‌های ساحلی شرقی و غربی اهواز محدود شود. بدین ترتیب دو نقطه در ساحلی شرقی و ساحلی غربی برای تمرکز فعالیت عرضه‌کنندگان قلیان در نظر گرفته و همه آنان در این دو نقطه متمرکز خواهند یافت تا دیگر مانند اکنون شاهد عرضه قلیان در سراسر طول پارک‌های سحلی اهواز نباشیم.

وی گفت: پس از اینکه عرضه‌کنندگان در دو منطقه محدود و متمرکز شدند نیز در صورت داشتن الزامات به کلی جمع‌آوری خواهند شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار