مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: باتوجه به امکانات پایین شهرستان مسجدسلیمان از وزیر ورزش انتظار داریم که کمک کند تا اتفاقات خوبی در این شهرستان رقم بخورد.
کد خبر: ۵۴۸۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳ 05 January 2018

افشین حیدری در آیین افتتاح پروژه‌های سالن وزنه‌برداری و سالن رزمی شهرستان مسجدسلیمان، اظهار کرد: من از همین شهرستان و همین سالن به تیم ملی وزنه‌برداری دعوت شدم اما آن زمان در این سالن، امکانات لازم را نداشتیم.

وی افزود: مسجدسلیمان مهد استعداد و شهر اولین‌ها است و همچنین افتخارات زیادی داشته است. تک تک مردم آن نیز خونگرم و دلیر هستند و این شهر، شهر هزار شهید است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان کرد: امروز از وزیر ورزش انتظار داریم با توجه به این که امکانات شهرستان مسجدسلیمان در سطح پایین و این شهر یک شهر جوان است، کمک کند تا کارها و اتفاقات خوبی در اینجا رقم بخورد.

حیدری خاطر نشان کرد: قبلا هم استاندار خوزستان که به حق ورزش دوست است، خدماتی به این شهرستان ارائه داده است. استاندار خوزستان بسیار از حوزه ورزش حمایت می‌کند که از او تشکر می‌کنم. همچنین جا دارد از نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی و همچنین فرماندار و امام جمعه این شهرستان بابت کمک‌هایشان قدردانی کنم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: وزیر ورزش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار