کد خبر: ۵۴۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶ 29 June 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد وبه نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد،مسابقات وِزه ماه مبارک رمضان در رشته هاومناطق مختلف شروع ودرحال پیگیری می باشد.
****
رقابتهای فوتسال جام رمضان ادارات و نهادهای شهرستان کهگیلویه آغاز شد .
در این دوره از مسابقات 14 تیم از ادارات و نهادهای شهرستان کهگیلویه حضور دارند و بصورت دوره ای در چهار گروه با هم رقابت خواهند نمود.
این مسابقات با همکاری هیئت ورزشهای همگانی شهرستان کهگیلویه ،هیئت فوتبال و اداره ورزش و جوانان شهرستان در حال برگزاریست .
****
مسابقات فوتسال جام رمضان ادارات و نهادها گرامیداشت مرحوم ناصر ارجمند داور ملی فوتبال استان از فردا شب در سالن نه دی یاسوج آغاز می شود
آرمان قنبر زاده داور ملی فوتسال کشور و مسئول کمیته فوتسال کارکنان استان با بیان این خبر اظهار داشت :
رقابت های فوتسال جام رمضان ادارات و نهادهای استانی و شهرستان بویراحمد یاد بود داور ملی فوتبال کشور و استان مرحوم ناصر ارجمند رئیس دپارتمان داوران استان از فردا شب سه شنبه نهم تیرماه و از ساعت بیست و یک و پانزده دقیقه در سالن نه دی برگزار می شود و طبق برنامه از گروه یک تیم های راه و شهر سازی با مخابرات استان ،آموزش و پرورش لوداب با بنیاد مسکن استان ،دادگستری با آموزش و پرورش عشایر و بانک ملی با پست بانک به مصاف هم میروند.
قنبر زاده ادامه داد:دور نخست این مسابقات با حضور 31 تیم حاضر در این مسابقات برگزار خواهد شد واز هر گروه دو تیم برتر راهی مرحله بعدی مسابقات خواهند شد .
مسئول کمیته فوتسال کارکنان هیئت ورزشهای همگانی استان  و مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان ضمن عذر خواهی در تاخیر و شروع این مسابقات اظهار داشت:سالن  نه دی محل برگزاری مسابقات در دست تعمیرات سیستم روشنایی بود  و الحمدالله با پیگیری صورت گرفته توسط رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و هیئت ورزشهای همگانی استان و شهرستان این مشکل مرتفع شده و ما از فردا شب سه شنبه نهم تیرماه این مسابقات را آغاز خواهیم نمود.
****
رقابتهای والیبال جام رمضان شهرستان کهیگلویه آغاز شد .
در این دوره از مسابقات تیم های ورزش و جوانان ،شبکه بهداشت ،تامین اجتماعی ،نیروی انتظامی ،آموزش و پرورش شهرستان ،اداره برق و کمیته امداد حضور دارند و در دو گروه چهار و سه تیمی بصورت دوره ای  با هم رقابت خواهند نمود.
در اولین شب این مسابقات یک دیدار در سالن فرهنگیان شهر دهدشت برگزار شد و تیم والیبال تامین اجتماعی دهدشت موفق شد با نتیجه 3 بر 1 تیم والیبال نیروی انتظامی را شکست دهد.
این مسابقات با همکاری هیئت والیبال شهرستان کهگیلویه و هیئت ورزشهای همگانی برگزار می شود.
****
در همین زمینه ازشهرستان چرام هم خبر رسیده که مسابقات فوتسال ادارات وِزه رمضان از امشب بطور رسمی برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار