مشاور امورایثارگران در دانشگاه علوم پزشکی ایلام از برگزاری مسابقه خاطره نویسی با موضوع گرامیداشت دوران دفاع مقدس در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۵۵۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳ 30 June 2015
به گزارش تابناک ایلام،چناری در خصوص برگزاری این مسابقه گفت: بمنظور حفظ و پاسداشت ارزش های دوران دفاع مقدس و بیان خاطرات ناگفته رزمندگان در این دوران این مسابقه برگزار می شود.
وی با بیان اینکه در دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیش از 800 نفر ایثارگر مشغول بکار هستند، اظهار کرد: تمامی ایثارگران شاغل و بازنشسته دانشگاه می توانند خاطرات خود از دوران دفاع مقدس را به امور ایثارگران دانشگاه تحویل دهند.
مشاور امورایثارگران در دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: این مسابقه در موضوعات خاطرات خانواده شهدا، خاطرات مناطق جنگی، اعزام به جبهه، خط مقدم، لحظه شهادت همرزمان، تشیع شهدا، بمباران شهرها، خاطرات جانبازان در بیمارستان ها برگزار می شود.
چناری گفت: مهلت تحویل آثار تا پایان ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر تعیین شده و شرکت کنندگان می توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیکی shahed.medilam@gmail.com ارسال و یا به آدرس ایلام بلوار آزادی ستاد دانشگاه علوم پزشکی و امور ایثارگران تحویل دهند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار