فرماندار ملایرگفت: اگر دولت متولی همه امور جامعه باشد خیلی موفقیت آمیز نخواهد بود، تجربه نشان می‌دهد که باید مشارکت مردم را در عرصه‌های مختلف داشته باشیم.
کد خبر: ۵۵۵۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱ 21 January 2018

فرماندار ملایرگفت: اگر دولت متولی همه امور جامعه باشد خیلی موفقیت آمیز نخواهد بود، تجربه نشان می‌دهد که باید مشارکت مردم را در عرصه‌های مختلف داشته باشیم.

به گزارش تابناک همدان ازملایر؛ عبدالعظیم رضایی فرماندار ملایر در جمع اصحاب رسانه و فعالان اجتماعی و هنرمندان ملایری ضمن تسلیت عروج ملوانان نفتکش سانچی اظهار داشت: ما افتخار می‌کنیم که شهرستان ملایر شهرستانی فرهنگی، دارای مردمی متدین و مسئولیت پذیر است که نمونه آن مشارکت مردم در همه امور اجتماعی، مدنی و سایر حوزه‌ها است.

وی تصریح کرد: اگر ادعا می‌کنیم که پایگاه فرهنگی استان هستیم و بخواهیم شاخص‌های آن را نام ببریم افتخارات زیادی برای ما وجود دارد که نمونه آن فعالان اجتماعی در همه عرصه‌ها هستند.

رضایی عنوان کرد: هر کجایی که ما بخواهیم توفیق کسب کرده و معضلات جامعه را برطرف کنیم باید از حضور مردم و مشارکت مردم استفاده کنیم.

وی افزود: اگر دولت متولی همه امور جامعه باشد خیلی موفقیت آمیز نخواهد بود و و تجربه نشان می‌دهد که باید مشارکت همه مردم را در عرصه‌های مختلف داشته باشیم.

وی با بیان اینکه حضور مردم شعاری و تزیینی نیست عنوان کرد: مهمترین اتفاق حضور مردم درپیروزی انقلاب اسلامی و همچنین حضور ملت در هشت سال دفاع مقدس است.

رضایی یادآور شد: هر جا مردم پای کار بودند ما موفق شدیم، امروز این حضور به جهت دینی به جهت عقلی و شرعی و نیاز‌های که داریم در جامعه نیاز است.

فرماندار ملایر درادامه گفت: تشکل‌های مردمی و سازمان و موسسات مردم نهاد در حال افزایش است، در شهرستان ملایر نیز به ما تا کنون ۲۳ موسسه مردم نهاد به صورت قانونی و رسمی داشتیم که همه فعال نبودند.

وی خاطر نشان کرد: ۱۲ سازمان مردم نهاد فعالیت‌های خوبی داشتند و بقیه نیز در تلاش هستند فعالیت‌های خود را را سر بگیرند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به فعالیت‌های صورت گرفته ۳۵ موسسه متقاضی ایجاد سازمان مردم نهاد بودند گفت: اعتبار نامه ۱۹ موسسه صادر شده که به آن‌ها اعطا می‌شود.

رضایی اضافه کرد: فعالیت‌های این موسسات در عرصه‌های مختلف، فرهنگی، اجتماعی، آسیب‌های اجتماعی، محیط زیست به ویژه مواد مخدر و... خواهد بود که امیدواریم با تلاش و جدیت بتوانیم برای رفع مشکلات جامعه گام برداریم.

وی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک‌های سازمان‌های مردم نهاد و فعالان اجتماعی در راستای هم افزایی و آگاهی بخشی و فرهنگ سازی بیشتر در جامعه تلاش کنیم.

 

حضور مردم گره گشای مشکلات جامعه

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار