از نکات جالب مراسم اختتامیه جشنواره کانون های سراسری هلال احمر درقم ، حضور با لباس محلی خانم یزدانپناه در این مراسم و دریافت تندیس از دست رئیس جمعیت هلال احمدر بود که مورد تشویق حاضران قرار گرفت.
کد خبر: ۵۵۶۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 25 January 2018

حضور و موفقیت در رقابت های کشوری در هر زمینه ای برای استان کهگیلویه و بویراحمد ، افتخاری است که همه بر تجلیل و تقدیر آن تاکید دارند.
یکی از مدیران مدارس شهر یاسوج با مدیریت و ارسال آثار فرهنگی دانش آموزان خود به نخستین جشنواره سرود و تئاتر “احسان” توانست در بخش نمایش رتبه اول و در بخش سرود جنبی با محوریت بشر دوستی رتبه دوم کشور را به دست آورد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر دبیرستان حضرت بتول درجشن اختتامیه سرود و تتاتر در شهر قم  که از بین 179 شرکت کننده سرود کانون دانش آموزی هلال احمر به کسب رتبه دوم مفتخر شد و از بین 27 اثر ارایه شده تتاتر کانون دانش آموزی به کسب رتبه اول کشوری مفتخر شد.
ضمنا دانش آموزان  این کانون با مدیریت سرکار خانم زیور  یزدانپناه و مربی گری و آهنگ ساز آقای سید صالح زینی پور در مرحله شهرستانی  در خرداد سال گذشته در سالن هلال احمر استان به اجرا درآمد  و جهت داوری بین استان ها به مرحله کشوری ارسال شد.
مدیر دبیرستان حضرت بتول گفت : این آثار شامل : نمایش بعنوان باب احسان و بابای احسان و سرود ی با نام امداد عشق در نخستین جشنواره احسان ارسال شد و توانست در هر دو بخش رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص دهد.
 
موفقیت کشوری بانوی فرهنگی کهگیلویه و بویراحمدی / حضور با لباس محلی در اختتامیه + تصاویر
 
 
دریافت جوایز با لباس محلی
از نکات جالب مراسم اختتامیه جشنواره کانون های سراسری هلال احمر درقم ، حضور با لباس محلی خانم یزدانپناه در این مراسم و دریافت تندیس از دست رئیس جمعیت هلال احمدر بود که مورد تشویق حاضران قرار گرفت.
 
موفقیت کشوری بانوی فرهنگی کهگیلویه و بویراحمدی / حضور با لباس محلی در اختتامیه + تصاویر
 
نخستین جشنواره سرود و تئاتر «احسان» برگزار شد

معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر با اشاره به اینکه نخستین جشنواره هنری کانون های دانش آموزی سازمان جوانان برگزار شد، اظهار کرد: در جهت تحقق اهداف جمعیت هلال احمر نخستین جشنواره سرود و تئاتر «احسان» برگزار شد و آئین اختتامیه این جشنواره ملی، با حضور رئیس سازمان جوانان و جمعی از معاونان امور جوانان استان و منتخبی از نمایندگان برگزیدگان صبح روز یکشنبه در سالن امام علی (علیه السلام) در شهر قم برگزار شد.

سعید بابایی هدف از برگزاری نخستین جشنواره سرود و تئاتر «احسان» کانون های دانش آموزی را، تقویت روحیه نشاط و شادابی و تشکیل انسجام تشکیلاتی در میان اعضای کانون های دانش آموزی هلال احمر، عنوان کرد و افزود: ایجاد گرایش گروه های سرود و تئاتر دانش آموزی فعال، به تولید محتوا در زمینه صلح و بشردوستی و همچنین ایجاد شور و نشاط نوع دوستی برای تجلی گفتارها و رفتارهای بشردوستانه در قالب هنری از دیگر اهداف این جشنواره به شمار میرود.

معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر با اشاره به اینکه این آثار در قالب سرود، تئاتر و کلیپ کانون های دانش آموزی به دبیرخانه ارسال شده بود، گفت: مراحل اولیه دریافت، تفکیک و طبقه بندی آثار نخستین جشنواره ملی سرود و تئاتر “احسان” در دبیرخانه مرکزی به میزبانی معاونت امور جوانان استان قم انجام شد و آثار راه یافته به مرحله نهایی مورد داوری و قضاوت قرار گرفت و منتخبان معرفی شدند که در آئین اختتامیه از برگزیدگان تجلیل شد.

وی بیان کرد: جشنواره در دو بخش سرود (بخش سرود به صورت فردی و گروهی) و نمایش در دو قسمت خواهران و برادران در مقطع تحصیلی دبیرستان۱ و رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال با محوریت تولید آثار با محتوای بشردوستانه و اهداف جمعیت هلال احمر، برگزار و داوری آثار به صورت جداگانه در بخش های خواهران و برادران انجام شد.

بابایی در پایان با اشاره به استقبال خوب از نخستین جشنواره سرود و تئاتر “احسان” از تداوم این طرح فرهنگی خبر داد و خاطرنشان کرد: دومین دوره جشنواره سرود و تئاتر “احسان” به میزبانی استان قم بزودی کلید می خورد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اعظم کاظمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
درود بر این بانوی با اصالت و شاگردان پر تلاششون و جناب آقای زینی پور
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار