دیداردانشجویان لنده با شهردار
مسئول بسیج دانشجویی لنده گفت: انتظار داریم شهرداری در بحث فرهنگ فرهنگی پیش قراول باشد و با برگزاری همایش های مختلف جهت پیگیری و درمان مسائل مختلف اجتماعی ، سیاسی با کمک گرفتن از سایر نهادهای فرهنگی تلاش نماید
کد خبر: ۵۵۷۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 25 January 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد مسول بسیج دانشجوئی دانشگاه پیام نورلنده  در نشست صمیمی با شهرداراین شهر ضمن تبریک انتصاب شهردار از حسن اعتماد اعضای شورای شهر قدردارنی کرد وگفت: پس از فرایند طولانی در انتخاب شهردار که بد اخلاقی های زیادی صورت گرفت، از درگیری های لفظی و ترک جلسات گرفته تا بدعت های بدی که اعضای محترم شورا گذاشتن که باعث اختلاف های قومی، قبیله ای شده و باعث ناراحتی مردم شد.

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) دانشگاه مبدا تمام تحولات دانستند و مقام معظم رهبری نیز فرمودند که بسیج باید در وسط میدان باشد تا بتواند از ارزش ها ی انقلاب دفاع و حفاظت کند. بر همین اساس بسیج دانشجویی وظیفه خود می داند در صحنه حضور داشته باشد، مطالبه گری کند از مسئولین، راهکار بدهد و سوال بپرسند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لنده تصریح کرد: متاسفانه امروز کسانی هستند که کم توجهی و ضعف برخی از مسئولین  را به نظام و رهبری نسبت می دهند، فلذا باید مطالبه گری کنیم تا هم مردم بدانند که مشکلی اگر هست از مسئول مربوطه است که باید این ضعف را رسیدگی و بر طرف کند.

وی تاکیدکرد: بسیج دانشجویی وظیفه اساسی خود می داند مطالبه گری کند و مطالبه گری باعث پویایی جامعه می شود و اگر مطالبه گری نباشد  باعث عدم رشد و بالندگی کشور و شهر می شود.

بنی هاشمی اظهارکرد: بر همین اساس بسیج دانشجویی به عنوان بزرگترین تشکل دغدغه مند در بدنه دانشجویی این مهم را وظیفه خود می داند مسائل، مشکلات، ضعف ها و انتظارات را بر مبنای یادآوری خدمت شما عرض کنیم تا حضرتعالی و همکاران شما فرصت و امکان بهتر برای خدمت رسانی داشته باشید چرا که به فرمایش مقام معظم رهبری مشروعیت همه ما بسته به خدمت است.

این دانشجوی بسیجی تاکید کرد: یکی از تبعیض های عینی در دوره ی مدیریتی مسئولان قبلی شهرداری عدم آسفالت خیابان های منازل سازمانی و تبعبض در آسفالت یکی از خیابان های این منازل است و نمونه های دیگری هم در سطح شهر به وضوح قابل مشاهده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لنده گفت: یکی از مسائلی که حقیقتاً باعث گلایه مندی مردم است بحث سدمعبر در خیابان اصلی است که انتظار می رود این مسئله مهم هرچه سریعتر در دستور کار شهرداری لنده قرارگیرد.

بنی هاشمی اظهارکرد: بحث شفافیت مالی در شهرداری باعث رفع هرگونه بدبینی در فضای عمومی جامعه می شود که انتظار داریم شهردار محترم نسبت به این امر توجه جدی داشته باشند.

وی گفت: برای جلب اعتماد مردم و ایجاد زمینه همکاری مردم که در واقع ولی نعمت مسئولین به شمار می رود و با اگاهی از برنامه شهردار که حق مردم است این زمینه فراهم آورید و در بین مردم حضور پیدا کنید و با آن ها به صورت مختلف هم صحبت شوید به صورت جلسه های پرسش و پاسخ ، تریبون نماز جمعه و سایر مسائل با مردم در تعامل باشید و مقام معظم رهبری هم در همین زمینه می فرمایند: هر کس جلو بیفتد و خود را آماده مشکلات بکند مردم به او کمک خواهند کرد.

مسئول بسیج دانشجویی لنده گفت: انتظار داریم شهرداری در بحث فرهنگ سازی و فرهنگ پیش قراول باشد و با برگزاری همایش های مختلف جهت پیگیری و درمان مسائل مختلف اجتماعی ، سیاسی با کمک گرفتن از سایر نهادهای فرهنگی تلاش نماید.

وی با بیان اینکه فرهنگ مانند شمشیره دو دمه است، تصریح کرد: اگر محتوای مناسب داشته باشد زمینه اصلاح جامعه است و اگر محتوا نامناسب باشد نتیجه عکس دار، امروز شاهد همایش هایی هستیم در سطح شهر که کیفیت و خروجی لازم را ندارند.

بنی هاشمی افزود: از آنجای که فردای کشور به تعبیر مقان معظم رهبری متعلق هست به جوانان و این دانشجویان و این که یکی از راه های توسعه هر شهر دانشگاه است، انتظار می رود از پتانسیل تنها دانشگاه این شهرستان استفاده شود و بسیج دانشجویی امادگی خود را برای کمک به شهرداری اعلام میکند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لنده با اشاره به این موضوع که بعضی از افراد این قدرت و پتانسیل دانشگاه را دست کم می گیرند و میگویند اگر شما می توانستید کاری کنید برای دانشگاه خود انجام می دادید، بیان کرد: در پاسخ عرض کنم اولا امروز شاهد هستیم یکی از اعضای شورا از دل این دانشگاه بیرون آمده و مهم ترین دلیل انتخاب این برادر عزیز حمایت دانشگاه بوده است، دوما انسان مامور هست به وظیفه نه نتیجه و ما هم وظیفه خود در بحث دانشگاه انجام دادیم و می دهیم و مطالبه خود را از همه مسیولین شهرستانی و استانی و نماینده محترم به عمل اوردیم، سوم اینکه به شکر خدا این مطالبه گری ها جواب داده است و قول مسائد گرفتیم که به زودی پروژه ساختمان شروع به کار خواهد کرد.
 

photo_2018-01-24_20-08-48.jpg


photo_2018-01-24_20-09-22.jpg


photo_2018-01-24_20-09-27.jpg


photo_2018-01-24_20-09-33.jpg

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سکوت معنی دار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
کر.........چه ایگوی گپ گپوگپو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار