فرماندار مهدی‌شهر:
فرماندار مهدی‌شهر با اشاره به برگزاری برنامه‌های دهه فجر این شهرستان، گفت: ۴۷ مسجد میزبان ویژه‌برنامه‌های دهه فجر ازجمله ۱۰ شب ۱۰ مسجد با موضوع انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۵۵۷۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ 27 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، حسن ارگی در دیدار صبح شنبه خود با اعضای کمیته قرآنی و مساجد مهدی‌شهر به میزبانی دفتر خود، ضمن تشریح برنامه‌های دهه فجر این شهرستان، تأکید کرد: اجرای برنامه سراسری ۱۰ شب ۱۰ مسجد در سراسر مساجد شهرستان و همچنین برگزاری جشن‌های انقلاب با موضوعات مختلف در ۴۷ مسجد در زمره برنامه‌های شاخص این ایام هستند.

حسن ارگی - کراپ‌شده

وی افزود: برگزاری اولین دوره مسابقات قرآنی ویژه فعالان قرآنی مساجد از بیست و یکم تا بیست و سوم بهمن‌ماه در کنار برگزاری بالغ‌بر۲۰ نشست تخصصی و بصیرت در سطح مساجد دیگر برنامه‌های دهه فجر مهدی‌شهر را تشکیل می‌دهند.

فرماندار مهدی‌شهر برگزاری مراسم شاخص در مساجد محوری با همکاری اعضای کمیته قرآنی با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی را امری پسندیده و در راستای ترویج فرهنگ دینی دانست و تأکید کرد: انقلاب مردمی ما از مساجد آغاز شد و لذا این اماکن بهترین میزبانان برای جشن‌های مردمی هستند.

ارگی همچنین از افتتاح کتابخانه‌ها، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و خانه‌های نور در ایام دهه فجر نیز خبر داد و گفت: اعتلای مساجد و جذب جوانان به این اماکن مذهبی و معنوی، در زمره اهداف بانیان این طرح محسوب می‌شود.

وی افزود: آغاز مرحله اجرایی اهدای کتاب و تجهیزات به کتابخانه‌های مساجد با برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط اداراتی چون تبلیغات اسلامی، نهاد کتابخانه‌ها، ارشاد اسلامی و ... دیگر برنامه محوری مهدی‌شهر است.

فرماندار مهدی‌شهر گفت: بزرگداشت و برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم در مساجد نیز طی ایام‌الله دهه فجر برگزار خواهد شد.

ارگی ضرورت مردمی بودن مراسم ایام‌الله دهه فجر را نیز یادآور شد و تأکید کرد: مردم ما نشان دادند اگر یکجا پای‌کار باشند، آن کار به بهترین نحو انجام خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار