کد خبر: ۵۵۹۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۶ 30 January 2018

تابناک / سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از یخبندان طی صبح ها و شب ها و افزایش نسبی دما طی روز در استان تا پایان هفته جاری خبر داد.

مازیار غلامی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی پایدار در منطقه است که بر این اساس تا پایان هفته، به طور غالب طی صبح ها و شب ها یخبندان (بویژه ارتفاعات و دامنه ها)، احتمال مه صبحگاهی و طی روز افزایش نسبی دما مورد انتظار است.
وی ادامه داد: همچنین از اواخر وقت فردا (سه شنبه) تا روز جمعه شرایط برای وزش باد جنوبی در منطقه مهیاست.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان آسمان امروز استان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر، یخبندان عنوان و برای فردا نیز آسمان را کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر، یخبندان پیش بینی کرد.
وی گفت: بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته با چهار درجه مربوط به بندرانزلی و کمینه دما با 14 درجه زیرصفر مربوط به دیلمان ثبت شده است.
غلامی بیشینه و کمینه دمای رشت طی شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب سه درجه و یک درجه زیرصفر ذکر کرد.
به گفته سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته با نزدیک به 27 میلیمتر در لاهیجان ثبت شده و در رودسر و ایستگاه هواشناسی کشاورزی رشت نیز به ترتیب 15.3 و 11.3 میلیمتر باران باریده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار